Skocz do zawartości

chodzenie na boki wedle direction.


Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi Ci o to, żeby bohater chodził na boki względem myszki, czyli jakby robił kółka wokół niej...?

Jak tak, no to poczytaj o lengthdirach... :P

 

Ew. jeśli masz wrodzony wstręt do lengthdirów, to możesz dodawać/odejmować 90 od aktualnego kąta bohatera do myszki... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Step:

GML
dir = point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y);

 

if (keyboard_check(vk_right))

{

x += lengthdir_x( 5, dir - 90 );

y += lengthdir_y( 5, dir - 90 );

}

if (keyboard_check(vk_left))

{

x += lengthdir_x( 5, dir + 90 );

y += lengthdir_y( 5, dir + 90 );

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...