borubarartur Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 zawsze mnie to zastanawia i nie moge rozwiązać tego problemu...przypuśćmy że GML tekst='aaaaaaaaaaaa(...)' przypuśćmy że tekst jest tak długi że wychodzi poza ekran. i tu się rodzi moje pytanie: Czy można sprawdzić w jakiś sposób długość tekstu np w pikselach lub czy tekst może miec kolizję z przedmiotami? jeżeli jak to jak sprawdzić takie rzeczy? proszę o pomoc :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Szerokość to string_width z kolizją to nie jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 można by zrobić, że jak naciskasz klawisz pojawia się obiekt odpowiadający temu klawiszowi, ale czy jest jakiś sens żeby to robić? Po za tym był niedawno na forum temat podobny, poszukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Już lepiej tekst -> surface -> sprite -> obiekt. Ew. prostokątna kolizja, pewno wystarczy ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się