Skocz do zawartości

xeaudiere


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

chciałem sobie otworzyć dzwięk za pomocą xeaudiere ale wyskoczył mi błąd

 

Error In

action number 1

of Step Event

for object obj_xeaudiere

 

Error in code at line 2:

 

If(!XmusicIsPlaying(s_menu))

 

at position 22: Unkown variable s_menu

 

 

GML
// Inicjujacja biblioteki

XaudioInit('XeAudiere.dll')

//Create

// Ładujemy utwór (odtwarzany strumieniowo, więc nadaje się dla muzyki o dużej wadze, ponieważ plik nie jest ładowany cały do pamięci a tylko jego porcje są ładowanie "w locie")

// Zwraca wskaźnik na element utworzonego utworu

music=XmusicLoad('\Franky Nation\Sound\s_menu.ogg')

 

 

 

// Odtwarza utwór

XmusicPlay(music)

 

volume=1 // głośność</span>

 

GML
// Jeśli utwór nie jest odtwarzany to włączamy odtwarzanie jego (typowe loopowanie utworu)

if(!XmusicIsPlaying(s_menu))

XmusicPlay(s_menu)

 

 

volume=5

 

//STEP</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj mi Twój kod i co gdzie umieściłeś, bo ktoś inny też miał z tym problem raz i wyszło na to że był brak inicjacji. Możliwe też że albo Twoja muzyka ogg jest błędnego formatu, bądź zmieniłeś tylko rozszerzenie, czy użyłeś jakiegoś egzotycznego konwertera :)

 

PS. Nowa wersja do pobrania tu: XeAudiere 1.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML// Inicjujacja biblioteki

XaudioInit('XeAudiere.dll')

//Create

// Ładujemy utwór (odtwarzany strumieniowo, więc nadaje się dla muzyki o dużej wadze, ponieważ plik nie jest ładowany cały do pamięci a tylko jego porcje są ładowanie "w locie")

// Zwraca wskaźnik na element utworzonego utworu

s_menu=XmusicLoad('\Franky Nation\Sound\s_menu.ogg')

 

 

 

// Odtwarza utwór

XmusicPlay(s_menu)

 

volume=1 // głośność

 

 

 

 

 

 

 

GML// Jeśli utwór nie jest odtwarzany to włączamy odtwarzanie jego (typowe loopowanie utworu)

if(!XmusicIsPlaying(s_menu))

XmusicPlay(s_menu)

 

 

volume=5

 

//STEP

 

 

jbfmod - psichixe zrób aby ten format otwierało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, już wiem gdzie masz błąd :) to ściągnij teraz nową wersję i zrób tak:

GML
XaudioInit('XeAudiere.dll')

s_menu=XmusicLoad('Franky Nation/Sound/s_menu.ogg') // miałeś tutaj znak: "\", którego nie wolno używać, musisz użyć: "/"

XmusicRepeat(s_menu,true) // nakazujemy naszemu utworowi się zapętlać

XmusicPlay(s_menu)

 

EDIT: JBFmod? hmm, no bez ingerencji w kod audiere to nie przejdzie, a z tym to dużo roboty, więc może to dłuuugo potrwać. Nie lepiej Ci przekonwertować utwór JBFmod na ogg czy mp3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, jasne, do wieczora powinno byc bo musze jeszcze cos zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok podrzuć mi swoje logo to dam cie do credits

 

teraz sprawdzłem i wyskoczył błąd :

 

eror in code line action number of create event for object obj_xeaudiere

in script XmusicRepeat

Error in code line at 5

return(external_call(global.__xmusicrepeat,argument0,argument1))

at position 30; unkown variable __xmusicrepeat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak inicjacji. zapewne w jednym obiekcie inicjujesz a w innym dajesz XmusicRepeat() albo odwrotna kolejnosc. daj inicjacje w evencie Room Start a reszta normalnie powinna dzialac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, zapodaj mi projekt na PW to przeanalizuje gdzie lezy problem (najlepiej z utworem)

[no i ewentualnie sprawdze czy gdzies jeszcze nie masz bledow :P]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

heh ja tez mam problem z Xeaudiere, otoz odtwarzam plik z dzwiekiem i mniej wiecej po minucie program calkowicie sie zawiesza - nawet jak mam wlaczona muzyke z przykladu i bez wprowadzania zmian w kodzie w okolo 33% wszystko sie zawiesza... wie ktos cos na ten temat?

 

EDIT: Ok dziala, nie zobaczylem ze mam inna wersje XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...