szpaq99 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 chciałem sobie otworzyć dzwięk za pomocą xeaudiere ale wyskoczył mi błąd Error In action number 1 of Step Event for object obj_xeaudiere Error in code at line 2: If(!XmusicIsPlaying(s_menu)) at position 22: Unkown variable s_menu GML // Inicjujacja biblioteki XaudioInit('XeAudiere.dll') //Create // Ładujemy utwór (odtwarzany strumieniowo, więc nadaje się dla muzyki o dużej wadze, ponieważ plik nie jest ładowany cały do pamięci a tylko jego porcje są ładowanie "w locie") // Zwraca wskaźnik na element utworzonego utworu music=XmusicLoad('\Franky Nation\Sound\s_menu.ogg') // Odtwarza utwór XmusicPlay(music) volume=1 // głośność</span> GML // Jeśli utwór nie jest odtwarzany to włączamy odtwarzanie jego (typowe loopowanie utworu) if(!XmusicIsPlaying(s_menu)) XmusicPlay(s_menu) volume=5 //STEP</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Ładujesz muzykę jako music, a próbujesz loopować s_menu. POMYŚL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 If(!XmusicIsPlaying(music)) powinno byc. to samo dalej bo to zmienna music przetrzymuje identyfikator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 wiem jużto poprawiłem ale jak zrobić żeby leciała ta muzyka bo narazie nic nie leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zapodaj mi Twój kod i co gdzie umieściłeś, bo ktoś inny też miał z tym problem raz i wyszło na to że był brak inicjacji. Możliwe też że albo Twoja muzyka ogg jest błędnego formatu, bądź zmieniłeś tylko rozszerzenie, czy użyłeś jakiegoś egzotycznego konwertera :) PS. Nowa wersja do pobrania tu: XeAudiere 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 GML// Inicjujacja biblioteki XaudioInit('XeAudiere.dll') //Create // Ładujemy utwór (odtwarzany strumieniowo, więc nadaje się dla muzyki o dużej wadze, ponieważ plik nie jest ładowany cały do pamięci a tylko jego porcje są ładowanie "w locie") // Zwraca wskaźnik na element utworzonego utworu s_menu=XmusicLoad('\Franky Nation\Sound\s_menu.ogg') // Odtwarza utwór XmusicPlay(s_menu) volume=1 // głośność GML// Jeśli utwór nie jest odtwarzany to włączamy odtwarzanie jego (typowe loopowanie utworu) if(!XmusicIsPlaying(s_menu)) XmusicPlay(s_menu) volume=5 //STEP jbfmod - psichixe zrób aby ten format otwierało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Ok, już wiem gdzie masz błąd :) to ściągnij teraz nową wersję i zrób tak: GML XaudioInit('XeAudiere.dll') s_menu=XmusicLoad('Franky Nation/Sound/s_menu.ogg') // miałeś tutaj znak: "\", którego nie wolno używać, musisz użyć: "/" XmusicRepeat(s_menu,true) // nakazujemy naszemu utworowi się zapętlać XmusicPlay(s_menu) EDIT: JBFmod? hmm, no bez ingerencji w kod audiere to nie przejdzie, a z tym to dużo roboty, więc może to dłuuugo potrwać. Nie lepiej Ci przekonwertować utwór JBFmod na ogg czy mp3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 psichx robiłeś przykład wachadełka przerobił byś mi go tak aby była sobie potać i most z tego wachadełka i jak postać idzie most się ugina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 ok, jasne, do wieczora powinno byc bo musze jeszcze cos zrobic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 ok podrzuć mi swoje logo to dam cie do credits teraz sprawdzłem i wyskoczył błąd : eror in code line action number of create event for object obj_xeaudiere in script XmusicRepeat Error in code line at 5 return(external_call(global.__xmusicrepeat,argument0,argument1)) at position 30; unkown variable __xmusicrepeat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 brak inicjacji. zapewne w jednym obiekcie inicjujesz a w innym dajesz XmusicRepeat() albo odwrotna kolejnosc. daj inicjacje w evencie Room Start a reszta normalnie powinna dzialac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 wszystko mam w jednym obiekcie ale nadal to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 hmm, zapodaj mi projekt na PW to przeanalizuje gdzie lezy problem (najlepiej z utworem) [no i ewentualnie sprawdze czy gdzies jeszcze nie masz bledow :P] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 heh ja tez mam problem z Xeaudiere, otoz odtwarzam plik z dzwiekiem i mniej wiecej po minucie program calkowicie sie zawiesza - nawet jak mam wlaczona muzyke z przykladu i bez wprowadzania zmian w kodzie w okolo 33% wszystko sie zawiesza... wie ktos cos na ten temat? EDIT: Ok dziala, nie zobaczylem ze mam inna wersje XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się