kartofel96 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Potrzebuję dwóch obrazków o rozmiarach 32x32: -animację biegającego piłkarza -kręcącą się piłkę Chcę je zastosować w grze Crazy Ball (zapowiedź na https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=17498) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A czemu piłka z GM nie może być? Dodaj rotation sequence i już :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kartofel96 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Roration sequence? Co to za funcja? Mógłbyś mi ją opisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 w stepie wsadz image_angle +=1; Nie mam pojecia o co chodzi Rokiemu. Ale to zadziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Mu chyba chodzi o "rotacje", a te drugie to nie wiem. Dla moderatorów, sorki że to offtop, możecie mi postawić warna... :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kartofel96 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 w stepie wsadz image_angle +=1; Nie mam pojecia o co chodzi Rokiemu. Ale to zadziala. No tak, fajnie, ale problem polega na tym, że mam darmową wersję Game Makera. Czy jest jakiś "bezpłatny" odpowiednik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Ściągnąć cracka (popularna wersja :)), ewentualnie użyć animacji obrotu w opcjach edytora spritów GMa (rzadko spotykane rozwiązanie). Tylko mi później nie mówcie, że nakłaniam do używania cracków ;)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Dajesz w edycji sprite, rotation sequence, i ustawiasz, o to mi chodziło jak wyżej pisałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Ale to nie zmienia faktu, że to kiczowate rozwiązanie - jeśli piłka miała by się kręcić powoli, trzeba by ją było zaanimować co 1 stopień - czyli 360 klatek, czyli 360 razy dłużej wczytuje się nam ten sprite na starcie gry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kartofel96 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 To rozwiązanie jest do niczego! Wcześniej tego spróbowałem i po obrocie o kilkudziesięciu stopni sprite obiektu piłki wyglądał jak czarno-biała szmata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Nie masz ręcznie każdej kratki obracać, bo to chyba logiczne, że obrót obrazka jest stratny. To nie wektory, to są KWADRATY. Każdy następny obrazek musi być obracany względem ORYGINAŁU. Już nie mówiąc o tym, że w GMie jest do tego gotowa funkcja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się