Morro Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Jaki sposób rysowania mapy jest najwydajniejszy? Chodzi mi o całkiem dużą i jest na to kilka sposobów lecz nie wiem jaki jest najlepszy: -stawianie obiektów na mapie by rysowały tylko "siebie" z dobrą dezaktywacją -rysowanie w jednym pliku wszystkiego ale nie wiem jak tu by miała być dezaktywacja Jak macie inne sposoby to proszę je tutaj napisać :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 nie czaję. jaką ty chcesz mapę? mapę polski czy co? e: czy taką co jest w strategicznych grach? kwadrat taki i tam kropki jako obiekty? jak tak to zrób drugiego viewa moze i mu inna rozdzielczosc daj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 jak tak to zrób drugiego viewa moze i mu inna rozdzielczosc daj.. robienie 2 mapy na viewach i wyswietlenie jej jest bardzo niewydajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 no to draw_rectangle i na nim niech obliczy ile razy jest to mniejsze i wgle i niech rysuje kropy na oblcizonych x i y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Michał - nie znasz się na GM, proszę nie zaśmiecaj mi tu chodzi mi w ogóle o rysowanie środowiska, a raczej takiego jakby tła. Czy lepiej samodzielnie ustawiać obiekty w roomie czy je jakoś rysować (np. trawę) labo inny sposób Za nieścisłość przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ja bym polecał dawać jako obiekty ważniejsze rzeczy, a na przykład jakieś bzdetne kamienie na surface'ach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Kamienie swoją drogą, ale jeśli chodzi o całe podłoże? Obrazek jest w 300x300 a mapa dajmy na to 4000x4000. i jak zrobić żeby było najlepiej? i dodatkowo, żeby mogły być różne rodzaje tej trawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Rysować skalując? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 hmm dalej nie kapujecie Masz rooma tylko nie ustawiasz background, bo wtedy nie można zrobić różnorodnośći - jak to zrobić najbardziej efektywnie żeby nie spadał mocno fps rozciągnięcie jednego sprita 300x300 odpada EDIT: O, coś jak ma borek w almorze. Obrazek jest w katalogu, wczytuje go i jakoś ustawiam w roomie, np. w rodzaju obiektu - lecz IMO nie jest to najlepsze rozwiązanie - więc jakie jest wydajniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Tilesy chyba będą tu zżerały fps, ale można spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 O to też chyba mu nie chodzi. Musisz do ini zapisywać pozycje różnych rodzajów trawy i potem wczytywać i ustawiać wg tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się