MarioGteen Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 jak zrobic zeby gdy zmienna kasan=0 to o_armata sie niszczyla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 GML if kasan=0 { with(o_armata) {instance_destroy()} } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 GML if kasan=0 { with(o_armata) { instance_destroy() } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 gdy zmienna kasan=0 to o_armata sie niszczyla? angielski: if variable kasan = 0 then destroy o_armata GML if kasan = 0 then with o_armata {instance_destroy()) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGteen Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 dzieki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się