Skocz do zawartości

Budynek w 3D.


Roki

Rekomendowane odpowiedzi

W draw:

GML
d3d_draw_block(x-32,y-32,0,x+32,y+32,64,background_get_texture(tex),1,1)

 

W collision:

GML
x=xprevious;

y=yprevious;

speed= 0;

 

Prosze :)

 

Ale można jeszcze inaczej rysować blok:

 

W create:

GML
tex= background_get_texture(tex)

z= 0

height= 64

 

W draw:

GML
d3d_draw_block(x-32,y-32,z,x+32,y+32,z+height,tex,1,1)

 

Z obu wyjdzie ten sam efekt. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje to mozliwosc wyswietlania modeli danego formatu w naszej grze, czyli na przyklad bierzesz gotowy model i ladujesz go do gry, a potem wyswietlasz. Kiedys zrobilem skrypt do ladowania i wyswietlania modeli OBJ (xenon wavefront).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...