fervi (Skovv) Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witajcie! Chce zrobić w GML coś w stylu Google Maps (ale offline), jednak nie mam żadnej myśli. Chodzi o praktycznie cały silnik. Chodzi o przybliżenie, oddalenie, kierowanie celownikiem (w lewo, to obraz idzie w lewo, a w prawo to obraz idzie w prawo). Jakby ktoś zarzucił pomysłem, albo kodem byłbym wdzięczny. Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 jak mamy to rozumieć? wnioskuję, że masz jakąś mapę(grafika) i do niej chcesz napisać taką przeglądarkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 https://gmclan.org/up5400_12_mapa.html Coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 @UP Nie mam GM7 Ogólnie poradziłem sobie, ale potrzebuje pewnej pomocy Jak zrobić, żeby jakiś object "plus" był zawsze na widoku, stał w tym samym miejscu? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 rysować go cały czas w tej samej pozycji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 GML x = view_xview y = view_yview Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 draw_sprite(spr, 0, view_xview[0]+5, view_yview[0]+5); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Poradziłem sobie z Pomocą Mazo :) A jak zrobić, że jak view powiększa room, to nie tyka guzików? Bo jak masz duże powiększenie to okazuje się, że mały guzik (32x32) zajmuje 2/10 Mapy, ale mam 4 guziki, czyli zajętych mam 8/10 rooma. Chodzi o to, żeby ciągle miał 32x32 pixele Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 eeeee.... powiększanie sprita mapy? Ale wtedy mapa to nie bg, tylko sprit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się