GiedeK Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 // Vertex Group 0 draw_set_alpha(1); d3d_primitive_begin(6); d3d_vertex(x-20,y+20,z+0); d3d_primitive_end(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Naucz się modelować =] Masz na przykład 3DS Max. Zapisujesz potem model do pliku *.3ds i jakimś konwerterem do modelu GMa =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiedeK Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 No zrobilem jak piszesz Kod wygenerowany to : Cytuj // GML Code created with Smart Poly - Version: 1.30 // © 2005 by VectorGames.de - All rights reserved! // Vertex Group 0 draw_set_alpha(1); d3d_primitive_begin(6); d3d_vertex(x-20,y+20,z+0); d3d_primitive_end(); Daje -Add Event-Draw-(i wklejam kod..) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiedeK Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Cytuj // GML Code created with Smart Poly - Version: 1.30 // © 2005 by VectorGames.de - All rights reserved! // Vertex Group 0 draw_set_alpha(1); d3d_primitive_begin(6); d3d_vertex(x-20,y+20,z+0); d3d_primitive_end(); faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 skorzystaj z programu Marzipan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiedeK Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 ok, thanks! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Z tego co mi wiadomo to Marzipam jest darmowy, ale nie jestem pewien w 100% gdyż nie używam tego programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Nie platny, nie platny. https://gmclan.org/index.php?nius=78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiedeK Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Cytuj { if (not can_shoot) exit; can_shoot = false; image_speed = 0.4; image_index = 0; sound_play(strzal); repeat (50) break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Poszukaj coś w stylu global left pressed... Left pressed to przy kliknięcu na obiekt, w którym się kod znajduje, global left pressed zadziała jeżeli klikniesz gdzie kolwiek.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Albo: if mouse_check_button(mb_left) { if (not can_shoot) exit; can_shoot = false; image_speed = 0.4; image_index = 0; sound_play(strzal); repeat (50) break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się