gierek Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Mam 2 graczy(gracz1, gracz2) i ustawiłem dwóm obiektom, że obiekt gracz_baza będzie ich rodzicem. Gdy chciałem, aby rakieta podążała za gracz_baza, to podąża tylko za gracz1, a jak go nie będzie, to będzie podążała za gracz2. Chciałbym, aby rakieta podążała za najbliższym obiektem gracz_baza, bo to jest niesprawiedliwe. :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 GML instance_nearest( x, y, obj_parent ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierek Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 A jak to zapisać w klocku, bo ja dopiero zaczynam przygodę z GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 wstaw to zamiast object :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 wstaw to zamiast object :P Zaraz, co to znaczy "to"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ja nie wiem jak to zrobić w klockach ale coś ci powiem. Zamiast się nimi bawić to rób odrazu w kodzie. Ja nigdy z klocków nie korzystałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ja nie wiem jak to zrobić w klockach ale coś ci powiem. Zamiast się nimi bawić to rób odrazu w kodzie. Ja nigdy z klocków nie korzystałem. to daj przykładowy kod na podstawie tego, co jest zawarte w poście #1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 A naprzykład tak: GML direction=instance_nearest(x,y,obj_parent); Taki kod zmieni direction (kierunek obiektu któremy dasz ten kod) na pozycję x, y najbliższego obj_parent. Więc daj obj_parent jako parent obiektowi 1 i obiektowi 2 i powinno działać jak chciałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi