Skocz do zawartości

Zablokowane podążanie za najbliższym objektem


gierek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 2 graczy(gracz1, gracz2) i ustawiłem dwóm obiektom, że obiekt gracz_baza będzie ich rodzicem. Gdy chciałem, aby rakieta podążała za gracz_baza, to podąża tylko za gracz1, a jak go nie będzie, to będzie podążała za gracz2. Chciałbym, aby rakieta podążała za najbliższym obiektem gracz_baza, bo to jest niesprawiedliwe. :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A naprzykład tak:

GML
direction=instance_nearest(x,y,obj_parent);

Taki kod zmieni direction (kierunek obiektu któremy dasz ten kod) na pozycję x, y najbliższego obj_parent.

Więc daj obj_parent jako parent obiektowi 1 i obiektowi 2 i powinno działać jak chciałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...