Skocz do zawartości

Bardzo prosty Motion-Blur


Rekomendowane odpowiedzi

masz pałkę dokolekcji bo tylko zaśmiecasz forum czymś tak oczywistym

nie no sorry ale mnie to męczy... piszesz tak by wyjść na pr0 programistę a sam pytasz się o pierdoły i takiego motion blura byś nie zrobił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[joke]Masz racje, przyjacielu - TLOA to prymityw[/joke] :sp_ike: Tylko że w niej MotionBlur zajmuje mnw. 50 linijek kodu (nie pytaj skąd to wiem, sam powinieneś wiedzieć) a tu tylko 5.

Zdekompilowałeś TLOA.

Chociaż nie, nasz blur korzysta z surfaces. :P

A wiesz, że nasz kod jest objęty copyrightem? Nie dostałeś zezwolenia na dekompilację/posiadanie kodu.

 

PS. Twój blur jest mało wydajny, mistrzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dawidds

1. Zrób 2 surface'y

2. Wyłącz automat rysowania i pomaluj obraz na czarno

3. Weź pierwszy surface, daj screen_redraw, pomaluj na czarno, weź drugi surface i namaluj pierwszego w trybie bm_add. Daj surface_reset_target

4. Rysuj drugi surface na biało z alpha=0.3

 

i tyle. Masz prymitywny motion blur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, wybroniłeś się.

:P

 

Tylko że w niej MotionBlur zajmuje mnw. 50 linijek kodu

Ta, tyle, że to nie tak, że 50 linii odpowiada za blura. Za blura jako blura odpowiada kilka linii, a następne to tylko dodawanie blura z poszczególnych obiektów... ^^'

 

A tak w ogóle, to on nie musiał dekompilować tej gry - dawaliście kiedyś na któreś waszej stornie screena z GMa, właśnie odpowiedzialnego za blura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, wybroniłeś się.

:P

 

Tylko że w niej MotionBlur zajmuje mnw. 50 linijek kodu

Ta, tyle, że to nie tak, że 50 linii odpowiada za blura. Za blura jako blura odpowiada kilka linii, a następne to tylko dodawanie blura z poszczególnych obiektów... ^^'

 

A tak w ogóle, to on nie musiał dekompilować tej gry - dawaliście kiedyś na któreś waszej stornie screena z GMa, właśnie odpowiedzialnego za blura.

 

A no ^^

http://dotdev.pbgamestudios.com/?p=14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdekompilowałeś TLOA.

Chociaż nie, nasz blur korzysta z surfaces. :P

A wiesz, że nasz kod jest objęty copyrightem? Nie dostałeś zezwolenia na dekompilację/posiadanie kodu.

 

PS. Twój blur jest mało wydajny, mistrzu.

Ha, ha, ha, ha! dotDEV wszystko mi powie i nie muszę łamać twoich praw :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...