Marcin1147 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Z nudów zrobiłem sobie przykład BARDZO prostego do zrozumienia Motion-Blura: https://gmclan.org/up5396_6_motionblur.html - Screen https://gmclan.org/up5396_12_motionblur.html - GMK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Początkującym się przyda...ale i tak lepiej z surface skorzystać i zrobić blura na cały ekran. daję 3 jakby coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 To zrób przykład mistrzu :) @Topic: Pała. Nie wiem, po co dawać przykład do tak oczywistej rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 masz pałkę dokolekcji bo tylko zaśmiecasz forum czymś tak oczywistym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Mimo to, komuś to może pomóc, więc 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 masz pałkę dokolekcji bo tylko zaśmiecasz forum czymś tak oczywistym nie no sorry ale mnie to męczy... piszesz tak by wyjść na pr0 programistę a sam pytasz się o pierdoły i takiego motion blura byś nie zrobił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Nie dla każdego to jest oczywista rzecz, chodzi tu głównie o zaprezentowanie algorytmu, wtf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Brzydkie to to jest, prymitywniejsze niż w TLOA :S Pała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1147 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 [joke]Masz racje, przyjacielu - TLOA to prymityw[/joke] :sp_ike: Tylko że w niej MotionBlur zajmuje mnw. 50 linijek kodu (nie pytaj skąd to wiem, sam powinieneś wiedzieć) a tu tylko 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 [joke]Masz racje, przyjacielu - TLOA to prymityw[/joke] :sp_ike: Tylko że w niej MotionBlur zajmuje mnw. 50 linijek kodu (nie pytaj skąd to wiem, sam powinieneś wiedzieć) a tu tylko 5. Zdekompilowałeś TLOA. Chociaż nie, nasz blur korzysta z surfaces. :P A wiesz, że nasz kod jest objęty copyrightem? Nie dostałeś zezwolenia na dekompilację/posiadanie kodu. PS. Twój blur jest mało wydajny, mistrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 @Dawidds 1. Zrób 2 surface'y 2. Wyłącz automat rysowania i pomaluj obraz na czarno 3. Weź pierwszy surface, daj screen_redraw, pomaluj na czarno, weź drugi surface i namaluj pierwszego w trybie bm_add. Daj surface_reset_target 4. Rysuj drugi surface na biało z alpha=0.3 i tyle. Masz prymitywny motion blur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 No dobra, wybroniłeś się. :P Tylko że w niej MotionBlur zajmuje mnw. 50 linijek kodu Ta, tyle, że to nie tak, że 50 linii odpowiada za blura. Za blura jako blura odpowiada kilka linii, a następne to tylko dodawanie blura z poszczególnych obiektów... ^^' A tak w ogóle, to on nie musiał dekompilować tej gry - dawaliście kiedyś na któreś waszej stornie screena z GMa, właśnie odpowiedzialnego za blura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 No dobra, wybroniłeś się. :P Tylko że w niej MotionBlur zajmuje mnw. 50 linijek kodu Ta, tyle, że to nie tak, że 50 linii odpowiada za blura. Za blura jako blura odpowiada kilka linii, a następne to tylko dodawanie blura z poszczególnych obiektów... ^^' A tak w ogóle, to on nie musiał dekompilować tej gry - dawaliście kiedyś na któreś waszej stornie screena z GMa, właśnie odpowiedzialnego za blura. A no ^^ http://dotdev.pbgamestudios.com/?p=14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1147 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Zdekompilowałeś TLOA. Chociaż nie, nasz blur korzysta z surfaces. :P A wiesz, że nasz kod jest objęty copyrightem? Nie dostałeś zezwolenia na dekompilację/posiadanie kodu. PS. Twój blur jest mało wydajny, mistrzu. Ha, ha, ha, ha! dotDEV wszystko mi powie i nie muszę łamać twoich praw :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Ha, ha, ha, ha! dotDEV wszystko mi powie i nie muszę łamać twoich praw :P .Dev jest naszym blogiem deweloperskim, nie powie Ci wszystkiego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Zmień dodawanie alpha na 0.1 był za duży efekt :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się