Makary155 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Witam. Jak zrobić pocisk znoszony przez wiatr bardziej profesjonalnie niż gravity_direction ustawione na ukos? Chodzi mi o taki pocisk jak w Wormsach. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 v_speed i h_speed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A nawet motion_add! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Przy okazji zapytam: GML motion_add(len, dir): hspeed += lengthdir_x(argument0, argument1) vspeed += lengthdir_y(argument0, argument1) ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Nie przypuszczałem że to takie banalne... Ale ze mnie n00b.Dzięki za pomoc, zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi