LolikZabijaka Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 cześć, ostro wziąłem się do pracy nad strażnikami i już mam pierwszy problem, chcę zrobić tak, żeby postać miała ruchome ręce, czyli że funkcja draw rysuje mi łapę, z pistoletem, mogę nią operować, w zakresie do 180 stopni i mogę celować tą grabą, no i kiedy oddam strzał to żeby sprite łapy uległ zmianie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 punkt 12 (jak zrobic obrotową lufę czołgu) a zmiane sprita ręki zrób na alarmach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Dajesz łapę jako oddzielny obiekt, zmieniasz mu sprita w zależności od broni i co się dzieje na ekranie. Image angle w stronę myszy chyba umiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Dajesz łapę jako oddzielny obiektSię fachowiec znalazł... Czemu większość użytkowników lubi rozwalać wszystko na obiekty ;/ ? Toż to bez sensu jest. Kod mniej czytelny, bardziej niewydajny, no i w ogóle... Poszukaj na forum przykładów animacji szkieletowej. Była tego naprawdę masa... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 znalazłem tylko przykład na grę top-down, poza tym potrzebna była by mi pomoc, bo sam se nie dam rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 a dasz linka do tegoż oto przykładu? Mi też jest potrzebny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Się fachowiec znalazł... Czemu większość użytkowników lubi rozwalać wszystko na obiekty ;/ ? Toż to bez sensu jest. Kod mniej czytelny, bardziej niewydajny, no i w ogóle... Poszukaj na forum przykładów animacji szkieletowej. Była tego naprawdę masa... :P ...bo tak prościej. Jeśli dodasz(tylko i wyłącznie) 1 obiekt więcej to się nic nie stanie. Zresztą nie znam się na platformówkach, wolę fpsy tworzyć i turówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Ale jak bedziesz tak rozumował to w wyniku dodasz tych obiektów łącznie duuużo więcej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Marca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 @Makary jak się nie znasz to po co się udzielasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się