Jakim Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Mam problem: jak zrobić okienko rozmów (takie jak w shoutboxie)? Chodzi o to, żeby można byłoby wpisać wiadomość i żeby pojawiło się to w oknie dialogowym :). Ściągnąłem sobie przykład "Multiplayer" gdzie był czat, ale nie mogę go załadować, ponieważ nie mam zarejestrowanego GMa 6. Tworzę symulator rozmów :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Przez neta to ma być? Bez zarejestrowania tego nie zrobisz =] This functionality is only available in the registered version of Game Maker. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Przez neta to ma być? Bez zarejestrowania tego nie zrobisz =] <{POST_SNAPBACK}> Nie. Normalnie to działam na GM 5.3. Jest potrzebny do tego jakiś DLL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Nie :D Wystarczą tylko 2 zmienne :] Daj w draw: nick='Twoj nick'; if keyboard_check_pressed(vk_enter) { global.rozmowa+=string(nick)+': '+keyboard_string+'#'; keyboard_string=''; } draw_text(x,y+16,global.rozmowa); draw_text(x,y,'Twoja wiadomość: '+keyboard_string); keyboard_string przechowuje wszystkie naciśnięte klawisze w postaci stringa (tekstu) =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Nie widzi keyboard_check_pressed. Zdaję mi się, że w GM 5 nie ma czegoś takiego (bo nie ma =)), a Ty podałeś wersję dla GMa 6. Nic nie szkodzi, postaram się zmienić ;P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Oh, sorka zapomniałem się :] Napisz tak: nick='Twoj nick'; if keyboard_check(vk_enter) { if klik=true { global.rozmowa+=string(nick)+': '+keyboard_string+'#'; keyboard_string=''; klik=false; } } else { klik=true; } draw_text(x,y+16,global.rozmowa); draw_text(x,y,'Twoja wiadomość: '+keyboard_string); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Dzięki za fatygę. Działa bezbłędnie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 a skąd masz ten przykład?? bo mi by się przydał a mam zarejestrowanego bo ten niedziała online tylko każdy piszę sam ze sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się