luxbartek Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Jestem początkujący i mam pytanko jak zrobić limit pkt. po którego przekroczeniu kończy sie dany poziom czyli poprostu przechodzi sie na nxt. plansze czyli lvl. np. węzyk i po osiągnięciu 200 pkt przechodzi sie do innej planszy. (taki dałem przykład) Prosze o pomoc, jak to mam zrobić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Szukanie nie boli. :glare: Dajesz w stepie dowolnego obiektu (najlepiej bohatera) "execute a piece of code". Wpisujesz: if score>199 then room_goto(room+1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxbartek Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Z 1 planszy do 2 mi przechodzi ale czy z 2 do trzeciej też mi przejdzie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxbartek Opublikowano 27 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Nie resetują sie pkt. i przy nxt lvl nie moge sie ruszyć i przechodzi mi tylko na nxt plansze a czasami nawet nie widzi nxt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Dobrze. W takim razie zrób obiekt o nazwie poziomset. Umieść go w pierwszym levelu i daj w stepie "execute a piece of code": if room=1 and score>199 { room+=1 } if room=2 and score>//dajmy na to 399 { room+=1 } if room=3 and score>//dajmy na to 799 { room+=1 } I tak dalej konsekwentnie zwiększasz wymagany score. Pamiętaj, że poziomset daj w pierwszym poziomie i ustaw w lewym panelu opcji obiektu "Persistent". Powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...