kubal09 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Mam problem. Robię strzelankę w lewo i mam taki kod: GML keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,POCISK); } Co zrobic aby gośc przy strzale zmieniał grafe na grafe strzalu a po strzale na grafe stania? Prosze_o_pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 GML if keyboard_check(vk_control) { sprite_index=grafikastrzału instance_create(x,y,POCISK); } if keyboard_check(vk_anykey) { sprite_index=normalna } Mozna to zrobic tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Niezbyt :/ Gośc nie zmienia grafy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 GML if keyboard_check(vk_control) { sprite_index=grafikastrzału instance_create(x,y,POCISK); } if keyboard_check_released(vk_control) { sprite_index=//grafa po puszczeniu klawisza } raczej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Niestety grafika się zmienia na gościa strzelającego ale na gościa stojącego już nie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Może daj tak? Step: GML if keyboard_check(vk_nokey) then sprite_index = s_Stoi E: Daj to razem z kodem szpaqa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 nie ma takiej możliwości.. chyba ze masz cos pomotane w reszcie kodu edit: Może daj tak? Step: GML if keyboard_check(vk_nokey) then sprite_index = s_Stoi możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Ew. Daj: GML if keyboard_check_pressed(vk_ctrl) { sprite_index = s_Strzela instance_create(x,y,o_Pocisk) } else sprite_index = s_Stoi EDIT: Chyba wiem czemu żaden z kodów mu niedziała ;/, pewnie daje w evencie "keyboard press"... @kubal: Dawaj kody do stepa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 to zrób to tak w evencie animacion end daj klocek change sprite i wybierz grafe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 @Matyxon - a nie da się tego zrobić wolniej? Bo w tym kodzie co mi dałeś to OK zmienia się grafa i wogóle ale jak wciskam ctrl to gość macha tak rękami że prawie wogóle nie widać :P @szpaq99 - spróbuje :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Aby zmienić szybkość animacji: GML image_speed=... Wartość domyślna to 1, więc jeśli dasz 0.5 będzie wolniej o połowę, i tak dalej ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Spróbuj z tym drugim kodem co ci podałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się