Radio14 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam! Mam taki kod: GML draw_set_alpha( 1 ); switch kursor2 { case 0: instance_activate_object(object0) instance_activate_object(obj_minimapa) instance_activate_object(obj_wskazowka) instance_activate_object(obj_tarcza)global.a+=1; break; case 1: script_execute(odczyt) instance_activate_object(object0) instance_activate_object(obj_minimapa) instance_activate_object(obj_wskazowka) instance_activate_object(obj_tarcza) global.a+=1 break; case 2: script_execute(zapis) instance_activate_object(object0) instance_activate_object(obj_minimapa) instance_activate_object(obj_wskazowka) instance_activate_object(obj_tarcza) global.a+=1 break; default: game_end(); } I gdy wchodzę w odczyt czyli case 1 wyświetla się okno do załadowania pliku, klikam otwórz i wyświetla się okno do zapisania pliku, czyli case 2. Jaki tutaj jest błąd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 a skad mam wiedziec co to za zmienna ten kursor2 i jaką ma wartosc ze wzgledu na co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 To jest menu z tąd: https://gmclan.org/index.php?czytajart=24 Edit: Tylko kursor jest zmienione na kursor2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się