Skocz do zawartości

Zapis<->Odczyt


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam taki kod:

 

GML
draw_set_alpha( 1 );

switch kursor2

{

case 0: instance_activate_object(object0) instance_activate_object(obj_minimapa) instance_activate_object(obj_wskazowka) instance_activate_object(obj_tarcza)global.a+=1; break;

case 1: script_execute(odczyt) instance_activate_object(object0) instance_activate_object(obj_minimapa) instance_activate_object(obj_wskazowka) instance_activate_object(obj_tarcza) global.a+=1 break;

case 2: script_execute(zapis) instance_activate_object(object0) instance_activate_object(obj_minimapa) instance_activate_object(obj_wskazowka) instance_activate_object(obj_tarcza) global.a+=1 break;

default: game_end();

}

I gdy wchodzę w odczyt czyli case 1 wyświetla się okno do załadowania pliku, klikam otwórz i wyświetla się okno do zapisania pliku, czyli case 2. Jaki tutaj jest błąd??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...