Skocz do zawartości

Bunkier


tomalas

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście rozumiem, ale można z tej gry naprawde niezłe bajerki zrobić =] Pokaże Ci mały przykład jak mogło by to wyglądać (taka moja wizja =D)

 

Look -> https://gmclan.org/up152_3_Bunkier3D.html

Myszka obrót, LPM strzał z działka, PPM strzał z "działa".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenia, ha! W GMe nie ma czegoś takiego jak zna się GMLa =D

 

eXcLiFe@ Z GMa naprawdę mało kożystam (jak kiedyś mówiłem chyba 30min średnio na dzień). W moje gry wkładam tylko dużo wyobraźni gdy piszę grę. Uczyłem się GMLa podglądając przykłady albo nawet pełne gry patrząc co się dzieje a potem starałem się to przenieść do GMa. Chyba dość dużo userów tak tobi.

 

Ale macie rację, siedzę w tym trochę dłużej od Was =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom troche dłużej w tym siedzisz ja gm'a mam dopiero 3 miechy:P a co do ograniczeń to tomalas'owi chodziło chyba o to że przy większej ilości obiektów posiadających pewne dane to gry z GM'a mają bardzo duże wymagania :( ale to jest normalne tylko żeby "gra" z gm'a (pusty room) ruszyła wymagane jest p 233 ; 32 mb ram ; 4 mb grafa, a pusty "room" z c++ 486 90mhz ; 4mb ram ; 512kb grafa ... tylko jest różnica między c++ a GM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do ograniczeń to tomalas'owi chodziło chyba o to że przy większej ilości obiektów posiadających pewne dane to gry z GM'a mają bardzo duże wymagania :(
A ja dalej mówie, jeśli znasz GMLa to nie stanowi to żadnego kłopotu =D

 

Ok, koniec takiego gadania =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze jak na pierwsza gre to nawet calkiem nie zla. Moja byla gorsza, ale to bylo juz dosyc dawno temu. Pamietam, ze siedzialem po nocach, aby rozgrysc GM. :] . Ale powrocmy do tematu. Bunkier ma szanse sie rozwijac, tylko zalezy wszystko od autora tej gry. Zainteresowanie nia jest (stwierdzilem to po ilosci sciagniec z mojej strony). Tak, to nie pomylka gra jest do sciagniecia, takze na mojej stronce.

PS: Formularz jest juz wykonany o jaki prosiles :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł na grę nie jest niczym wyjątkowym ani oryginalnym - jedynym urozmaiceniem w tym zakresie można uznać zdobywanie doswiadczenia i awans na kolejne levele. Grafika jest całkiem ładna, ale niespójna (porównajcie czołg z bunkrem) i trochę uboga. Akcja rozkręca się powoli, a poziom trudności nie jest zbyt wygórowany, powiedziałbym nawet, że zbyt niski (AI stanowczo kuleje - wrogowie często blokują sie na drzewach i nie wygląda to bynajmniej komicznie). Cieszy możliwość wysyłania wyników do internetu i wspomniany awans na kolejne levele, który mógłby jednak zostać jakoś rozbudowany (nowe wieżyczki strzelnicze, zasieki, transzeje itp.) oraz poprawiony (przy wyborze losowania nie otrzymujemy informacji o jego wyniku). Podsumowując: gdyby gra została urozmaicona, a błędy wyeliminowane to mielibyśmy do czynienia z bardzo dobra produkcją. Na razie mamy niedopracowanego "średniucha".

 

Plusy:

- publikacja wyników

- zdobywanie doświadczenia

 

Minusy:

- AI wrogów

- niespójna grafika

- ogólne niedopracowanie

- mało urozmaiceń

 

Ocena: 6-/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa wersja gry Bunkier 1.2, co prawda zrobiona wcześniej i nie uwzględniałem jeszcze wypowiedzi:

Pomysł na grę nie jest niczym wyjątkowym ani oryginalnym - jedynym urozmaiceniem w tym zakresie można uznać zdobywanie doswiadczenia i awans na kolejne levele. Grafika jest całkiem ładna, ale niespójna (porównajcie czołg z bunkrem) i trochę uboga. Akcja rozkręca się powoli, a poziom trudności nie jest zbyt wygórowany, powiedziałbym nawet, że zbyt niski (AI stanowczo kuleje - wrogowie często blokują sie na drzewach i nie wygląda to bynajmniej komicznie). Cieszy możliwość wysyłania wyników do internetu i wspomniany awans na kolejne levele, który mógłby jednak zostać jakoś rozbudowany (nowe wieżyczki strzelnicze, zasieki, transzeje itp.) oraz poprawiony (przy wyborze losowania nie otrzymujemy informacji o jego wyniku). Podsumowując: gdyby gra została urozmaicona, a błędy wyeliminowane to mielibyśmy do czynienia z bardzo dobra produkcją. Na razie mamy niedopracowanego "średniucha".

 

Ale kilka ciekawych pomysłów jest i może coś się uda zrobić. Postaram się :)

 

Co do nowej wersji link do gry jest w pierwszym poście, lub na nowo utworzonej stronie: http://redeye.glt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać kilka poprawek, jednak ludki dalej blokują się na drzewach =]

Będe musiał chyba jakoś inaczej drzewa zrobić. A nie chce żeby odbijali się na daleką odległość bo by głupio to wyglądało :P No ale coś się napewno wymyśli :D

 

Co do: 30348ptk. no to już bezkomentarza... Jak robiłem grę to myślałem ,że jak ktoś wyjdzie za 10000pkt. będzie dobrze :P Nie no gratulacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Nowa wersja jest lepsza , lecz żołnierze się rajcują na drzewach, nawet czasem czołg strzelał do mnie a ja nic nie mogłem mu zrobić bo był poza zasięgiem.

Głównie zacinają się na tych nowych drzewach bo kilka pikselkow odstaje i o nie zachaczają. Co do czołgów to może dlatego ,że jest trajektoria czyli rakieta leci tam gdzie klikneles i sie rozbija

 

 

P.S. A z tymi wynikami to już przesadzacie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...