Skocz do zawartości

Paths


Rekomendowane odpowiedzi

Information about object: Fly

 

Sprite: Fly

Solid: false

Visible: true

Depth: 0

Persistent: false

Parent: <no parent>

Mask: <same as sprite>

 

Step Event:

set the relative path to path0 with speed 5 and at the end stop

 

Collision Event with object pl01:

destroy the instance

 

Collision Event with object gun:

destroy the instance

 

Other Event: End Of Path:

destroy the instance

 

 

 

 

Information about object: create

 

Sprite: Fly

Solid: false

Visible: true

Depth: 0

Persistent: false

Parent: <no parent>

Mask: <same as sprite>

 

Other Event: Animation End:

create instance of object Fly at relative position (0,0)

 

 

 

te muchy mają latać po pathu a create ma robić te muchy :P tak to mam zrobione

 

 

 

Skovv nie rób se jaj wiem jak tego urzywać tylko teraz jest coś nie tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...