patryks143 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Jak się domyślacie po uwczesnym przeczytaniu tematu mam pewniem problem... Chodzi dokładniej o pasek życia mojego kamrata. (wirtualnego oczywiście, gdyż moi kamraci swoje paski życia chowają w kieszeni kurtki, bo mają je pisane zwykłym skryptem:P) Zanim dodam pasek życia postać podąża za mną i cały casz jest obrócona do kierunku mojego chodu jak chciałem. Jednak po dodaniu paska życia wszysko jest tak samo, tylko postać nie obraca się do mojego kierunku chodu w szystko wygląda nienaturalnie. Moje kody : W stepie kamrata : mp_potential_step_object(gracz_obj.x,gracz_obj.y,4,0); ____________________________ if(instance_exists(gracz_obj)) { direction=point_direction(x,y,gracz_obj.x,gracz_obj.y); } else { direction=point_direction(x,y,car_obj.x,car_obj.y); } image_angle=direction; W drawie : draw_healthbar(x-20,y-25,x+10,y-20,hp,noone,c_red,c_yellow,0,true,false) draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) Z góry dzięki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 w draw zamiast draw_sprite daj: GML draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryks143 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Dzięki, wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się