Gość Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam. Chciałbym zrobić, aby gracz mógł wybrać sobie rozdzielczość gry, ale nie wiem czy da się to zrobić za pomocą jakiegoś kodu w obiekcie. Czyli np. gracz ma do wyboru 800x600, 1024x768. I w roomie w zakładce Views można ustawić w View in room jak duży ma być ekran, a ja chciałbym aby gracz wybrał rozdzielczość. Czy da się tak zrobić?? Chyba wyraziłem się dość jasno :P jeśli nie to sorry. z góry thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 zmiana rozmiarow viewa: GML view_wview[0]=szerokosc_okna view_hview[0]=wysokosc_okna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Dzięki :) Tylko, że teraz mam inny problem. 1.) Kiedy potworek mnie atakuje to mi życie bardzo szybko spada. Mam to w STEP, bo jak dam to na alarm to mi nic się nie robi, a jak ustawie room_speed*=1 to się gra baaaardzo zacina. Oto mój kod na atak: GML if ( global.atak_moba == 1 ) { if ( global.mob_level <= 100 ) { global.hp -= global.pwr - global.obrona * 0.7; } else if ( global.level > 100 ) { global.hp -= global.mnoznik + global.pwr - global.obrona * 0.7; } } Wszystkie te zmienne mam. Czy da się to jakoś zmienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Tym ustawisz wspolczynnik predkosci jakichs elementow gry (tutaj akurat dla atakowania) GML (Create) global.speed_factor=0.1 GML (Step) if ( global.atak_moba == 1 ) { if ( global.mob_level <= 100 ) { global.hp -= (global.pwr - global.obrona * 0.7) * global.speed_factor; } else if ( global.level > 100 ) { global.hp -= (global.mnoznik + global.pwr - global.obrona * 0.7) * global.speed_factor; } } EDIT: poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Teraz działa ale nie odejmuje mi np. 5hp tylko 0.05 hp :/ A może jak bym dał do każdego obiektu room_speed*=1 to by coś dało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 zwiększ global.speed_factor; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 To już zmieniłem i odejmowało szybciej ale równo. A teraz zmieniłem siłę ataku mobka i już jest dobrze. PsichiX będziesz w creditsach :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się