Skocz do zawartości

Da się zrobić 2 stepy(lub go zastąpić)?


Mucco

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż robię menu i obiekt "obj_nowagra" po włączeniu idzie do góry i zatrzymuje się w pewnym punkcie. Wszystko to zapisane jest w stepie. Teraz chciałbym zrobić, by obiekt "obj_nowagra" po naciśnięciu lewego przycisku myszy poszedł w dół (znikając całkowicie z obszaru rooma). Tyle, że to muszę chyba zapisać w stepie, który już jest użyty, prawda?

Mam nadzieję że jasno sprecyzowałem pytanie (jeśli nie to przepraszam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np:

 

gora = true;

dol = false;

yplus = 150//odleglosc na ktora ma isc na gore

 

STEP :

 

if keyboard... and gora = false { dol = true }

if (dol) { y+=1 }

 

if (y<yplus) { yplus+=1} else {gora = false }

 

 

etc. nie wiem nawet czy dobrze napisałem bo juz mi sie myslec nie chce pokombinuj z kodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie thx Harrrry ;]

 

Aha w takim razie mam jeszcze jedno pytanie.

Tylko nie wiem jak je wytłumaczyć....

Mam "obj_nowagra" i umieszczam w nim kod. I wtedy wykonuje go "obj_nowagra", a chciałbym, aby wykonał go (w moim przypadku ruch) "obj_car". Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wykonuj kod w obj_car albo po prostu adresuj zmienne np obj_car.x = 'bllbalsfd';

Niestety nie działa. A nie znasz jakiegoś innego sposobu, aby np. po naciśnięciu na obj_nowagra - obj_car zaczął wykonywać mój skrypt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...