Nirvan Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Mam program milkshape3D , zrobiłem model , szkielet , animacje i jak eksportuje model do formatu md2 (dla ultimate3D , czyta animacje w tym formacie) to jak otwieram aplikacją w gmie to nie widać modelu , a jak importuje go spowrotem do milkshape to jest taki mały że nie da się go powiększyć ale liczba poly jest niby taka sama jak był przed eksportem ... Tu miał ktoś podobny problem ale i tak nie wiem jak to naprawić http://www.dimmension3.spine.pl/modules.ph...topic&t=408 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Mam program milkshape3D , zrobiłem model , szkielet , animacje i jak eksportuje model do formatu md2 (dla ultimate3D , czyta animacje w tym formacie) to jak otwieram aplikacją w gmie to nie widać modelu , a jak importuje go spowrotem do milkshape to jest taki mały że nie da się go powiększyć ale liczba poly jest niby taka sama jak był przed eksportem ... Tu miał ktoś podobny problem ale i tak nie wiem jak to naprawić http://www.dimmension3.spine.pl/modules.ph...topic&t=408 Skalowanie? wyeksportować do innego formatu a potem z niego do md2? przeglądnąć wygenerowany plik i poszukać niezgodności? Ustawiasz złe parametry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 A po co eksport? Ultimate 3d czyta także pliki milkshape'a czyli .ms3d ze wszystkimi bajerami czyli materials, kości i animację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Dobra, zrobiłem już inaczej , najpierw zrobiłem model , potem wyeksportowałem do obj , importowałem do milkshape , eksportowałem na md2 i działa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się