Skocz do zawartości

Nakladanie sie na siebie dzwiekow -.-


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod

 

GML
if(point_distance(x,y,px,py)>spd+1)

{

sound_play(get_resource('walk.wav'));

mp_potential_step(px,py,spd,0)

reldir_move_mov+=reldir_move_rate

}

 

i wszytsko fajnie ale jak wchodze w gre dzwiek sie wlancza, ale nie zdazy sie skonczyc a jzu nastepny sie wlancza, a chodzi mi o to zeby byl dziewk kroka, konczy sie i zaczyna nastepny, i tak w kolko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem tak:

 

GML
if(point_distance(x,y,px,py)>spd+1)

{

sound_play(get_resource('walk.wav'));

sound_fade(get_resource('walk.wav'),1,30);

mp_potential_step(px,py,spd,0)

reldir_move_mov+=reldir_move_rate

}

 

i poza if'em w stepie :

 

GML
sound_fade(get_resource('walk.wav'),0,30);

 

i teraz wogole nic nie slychac

 

E: mozesz to napisac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...