MisieK-GM Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Mam taki kod GML if(point_distance(x,y,px,py)>spd+1) { sound_play(get_resource('walk.wav')); mp_potential_step(px,py,spd,0) reldir_move_mov+=reldir_move_rate } i wszytsko fajnie ale jak wchodze w gre dzwiek sie wlancza, ale nie zdazy sie skonczyc a jzu nastepny sie wlancza, a chodzi mi o to zeby byl dziewk kroka, konczy sie i zaczyna nastepny, i tak w kolko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 bo otwarzasz dźwiek co step dlatego odtwarza sie 30x na sekunde ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Ustawiasz sound_loop i jak chodzi to dajesz sound_fade do 1 a jak nie to sound_fade do 0. Mam nadzieję że rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 zrobiłem tak: GML if(point_distance(x,y,px,py)>spd+1) { sound_play(get_resource('walk.wav')); sound_fade(get_resource('walk.wav'),1,30); mp_potential_step(px,py,spd,0) reldir_move_mov+=reldir_move_rate } i poza if'em w stepie : GML sound_fade(get_resource('walk.wav'),0,30); i teraz wogole nic nie slychac E: mozesz to napisac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Lepiej zrob to na timelinach ;] na dobrze ci to wyjdzie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Z tym ze ja NIGDy nie uzywalem timelinow :P i kompletnie nie wiem o co w nich chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 https://gmclan.org/index.php?czytajart=51 po prstu dajesz w 1 stepie timelina odtwarzanie glosu potem jesli jest za rzadko grany dajesz po srodku i włala ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 a mozesz zrobic przyklad?, bo teraz ne mam czasu tego robic, bo sie spiesze, a przyklad bym sobie przegladnol puzniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 skorzystaj z sound_isplaying(sound) np GML if !(sound_isplaying(sound1)) sound_play(sound1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się