Skocz do zawartości

.mod do GM


set18

Rekomendowane odpowiedzi

Create:

global.model_bleble = d3d_model_create();
d3d_model_load(global.model_bleble,'model.mod');

 

Draw:

draw_set_color(c_white);
d3d_model_draw(global.model_bleble,argument0,argument1,argument2,background_get_
texture(textura);

 

Ja używam takiego sposobu i wszystko działa. A rozszerzenie tego modelu to nie czasem *.gmmod??

 

P.S: A jeśli będziesz chciał zrobić kolizje z importowanym modelem odradzam bo jest to wyższa matma(nie moje słowa :P) i sądzę że sobie z tym nie poradzisz, no chyba że użyjesz jakiegoś dll-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...