set18 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam, mam problem mianowicie mam plik .mod jak to wrzucić do Game Makera ? Dzięki za pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Wrzuć go do Sounds, i daj Use Multimedia Player Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Wrzuć go do Sounds, i daj Use Multimedia Player Fervi Zrobiłem tak. Nie działa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 fmod.dll i po sprawie :D Link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XARA Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Bo to jest model z Marzipana, a nie dźwięk. Załaduj go za pomocą funkcji: d3d_model_load('nazwa_pliku.mod') i rysuj. Mam też nadzieję, że w ogóle umiesz obsługiwać modele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Create: global.model_bleble = d3d_model_create(); d3d_model_load(global.model_bleble,'model.mod'); Draw: draw_set_color(c_white); d3d_model_draw(global.model_bleble,argument0,argument1,argument2,background_get_ texture(textura); Ja używam takiego sposobu i wszystko działa. A rozszerzenie tego modelu to nie czasem *.gmmod?? P.S: A jeśli będziesz chciał zrobić kolizje z importowanym modelem odradzam bo jest to wyższa matma(nie moje słowa :P) i sądzę że sobie z tym nie poradzisz, no chyba że użyjesz jakiegoś dll-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Dzięki już działa. A da się jakoś powiększyć model ? Ja używam takiego sposobu i wszystko działa. A rozszerzenie tego modelu to nie czasem *.gmmod?? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 d3d_set_scalling(SX,SY,SZ) jesli dobrze zapisalem:) Dzisiaj to poznalem:P a zapisac mozna to np. tak: d3d_set_scalling(2,2,2) teraz bedzie 2x wiekszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się