Skocz do zawartości

Zapis roomu


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Czy można zrobić coś takiego, że jestem w room 1 coś tam robię. Idę do room 2 i jak wracam do poprzedniego room to wszystko jest tak jak zostawiłem. Prościej:

Jestem ludkiem, po drodze rozwaliłem auto z bazooki i idę do sklepu (wnętrze sklepu to room 2) i po powrocie do miasta (z powrotem do room 1) jest tam dalej to auto.

Proszę o pomoc

Adamentium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego byś musiał napisać jakiś "scripts" ale jest to na pewno możliwe. Normalnie jest to nie możliwe ponieważ przy tworzeniu roomu w każdym obiekcie masz creat, a creat tworzy przy każdym włączeniu roomu, i pojawienia się objektu w roomie. :) może ktoś inny bardziej Ci pomoże. Ale na pierwszą część twojego pytania odpowiedziałem, a jak ktoś by nie zauważył : Tak jest to możliwe.

 

Żeby nie było że nie na temat i warn ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może te zniszczenia to zmiana sprita ?!;p ale zapewne mu chodzi o to że np. jak przypuszczalnie pojedzie samochodem na stacje paliw wejdzie do środka (inny room), i wyjdzie to samochód będzie stał w tym miejscu co go zostawił ;). Albo np. jak palnie kogoś na pasach to żeby on leżał na tych pasach cały czas. ;p Wiem że to jest jak najbardziej możliwe tylko będzie na pewno pamięciożerne.

 

Jeszcze inaczej: on chce żeby to co wydarzyło się w room0/1 żeby było zapamiętane, a nie za każdym razem przy powrocie do roomu się resetowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech każdy obiekt sobie w Create tworzy zmienne globalne potrzebne, ale nich je tworzy tylko jeśli te zmienne jeszcze nie istnieją i niech ona określają co się z obiektem ma dziać.

Globalne się nie kasują po wyjściu z room oraz nie będą w create nadawały sobie znowu startowych wartości bo bedzie się to działo tylko gdy jeszcze nie istnieją.

No ale oczywiście będzie to pamięciożerne. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platyna: Wydajność przede wszystkim :P

 

Zacznijmy od tego, że sklep najlepiej zrobić na jednej instancji, w tym samym roomie co gra.

Ale jak już się uparłeś na osobny room, to po prostu ustaw wszystkim obiektom persistent, a w ich kodzie sprawdzaj aktywny room.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może te zniszczenia to zmiana sprita ?!;p ale zapewne mu chodzi o to że np. jak przypuszczalnie pojedzie samochodem na stacje paliw wejdzie do środka (inny room), i wyjdzie to samochód będzie stał w tym miejscu co go zostawił smile2.gif. Albo np. jak palnie kogoś na pasach to żeby on leżał na tych pasach cały czas. ;p Wiem że to jest jak najbardziej możliwe tylko będzie na pewno pamięciożerne.

 

Jeszcze inaczej: on chce żeby to co wydarzyło się w room0/1 żeby było zapamiętane, a nie za każdym razem przy powrocie do roomu się resetowało.

 

Tak o to mi chodzi ale możecie trochę jaśnie jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...