Egzekutor Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 No tak wiem, ale pełna wersja będzie i w panorami i normalnie. Ps. Jedna misja już zrobiona :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Egzekutor: ustal taka rozdzielczosc (i wlacz fullscreen ale bez zmieniania rozdzielczosci ekranu): 4:3 - 1024x768 16:9 (panorama) - 1024x576 a unikniesz tego bledu z myszka (przede wszystkim). Tak dobrze radze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 26 Lutego 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Grafika do siebie nie pasuje, moim zdaniem. Postacie i ściany mają kontury, a drzewa , krzewy i inne rzeczy są bardziej realistyczne. Zdecyduj się na jeden styl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Nie wiem, który raz to powtarzam, że grafika jest cały czas zmieniana na bieżąco <_<. Na razie zrobiłem sobie małą przerwę z programowaniem gry gdyż chwilowo zajmuję się językiem c++ ale wkrótce nowe screeny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Grafika do siebie nie pasuje, moim zdaniem. Postacie i ściany mają kontury, a drzewa , krzewy i inne rzeczy są bardziej realistyczne. Zdecyduj się na jeden styl. Ja też mu to mówiłem ale on pewnie nie zrozumiał i myśli,że jestem do niego wrogo nastaaaawiony <_< ,w ogóle te pajacowanie z tą rozdzielczością,to robisz tą grę pod siebie,bo masz nową plazmę czy coś? :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 No mam LCD ale nie robię tej gry pod siebie. Tylko chcę zrobić grę pod panorame i normal ale to dopiero będzie w pełnej wersji bo w tej beta nie chciało mi się za specjalnie pracować nad normalną rozdzielczością PS. Nie myślę, że jesteś do mnie wrogo nastawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drobiu Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 No mam LCD ale nie robię tej gry pod siebie. Tylko chcę zrobić grę pod panorame i normal ale to dopiero będzie w pełnej wersji bo w tej beta nie chciało mi się za specjalnie pracować nad normalną rozdzielczością PS. Nie myślę, że jesteś do mnie wrogo nastawiony. Mam nadzieje,że się uda to każdy zagra w grę,mógłbyś też rozgraniczyć styl grafik,nie są złe tylko są jakby 2 style komiksowy bardziej postać i to drzewo realne bardziej więc lekko to się gryzie jakby były 2 światy,wykombinuj coś żeby było jednolite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Oto się nie martw. Już tak robiłem w poprzedniej grze i było dobrze :) Grafika też zostanie w miare dopasowana chociaż z drzewami będzie trochę ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam ponownie! Pozwoliłem sobie odświeżyć mój temat gdyż mam dla was nowe screeny oraz informacje na temat gry. Oto nowe screeny: Bazzoka-Oto co grozi przy strzelaniu bazzoką :D Początek gry-Tak zaczyna się sam początek gry Drzewo-System palenia się drzew Jeep-Palący się jeep Postęp pracy nad grą - 7% Demo wyjdzie (jeśli tak zadecydujecie w ankiecie) gdzieś w środku maja :) Co dodałem w grze? Otóż zrobiłem system palenia się drzew oraz innych obiektów (np. strzelimy bazzoką w drzewo, bazzoka pozostawia palący się obszar, który spala drzewo), dokończyłem 3 i 1 etap gry oraz poprawiłem wszystkie bugi więc produkcja gry przebiegnie dużo szybciej. Proszę o komentarze jak to wygląda i o głos w ankiecie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Mam tylko nadzieję, ze będzie w tej grze jakieś porządne ai... Tak czy inaczej powodzenia :) Ed: Samo palenie się drzew to mało, zrób rozprzestrzenianie się ognia w zależności od kierunku wiatru, i zapalanie od niego drzew/przeciwników/etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Heh... gdybym umiał tak zrobić to bym zrobił, ale nie umiem ;/ Może poprawie jakoś ai wrogów i zrobię ich podpalanie ale w podpalaniu terenu w zależności od kierunku wiatru będzie trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Masz tu mój stary projekt strzelanki: http://eportal.boo.pl/files/upload/file.php?id=weried.gmk Jest tam jako-takie rozprzestrzenianie się ognia, nawet niedokończone AI jest (miałem skończoną wersję, jednak uległa ona straceniu przez pewien głupi błąd ;F) Ostrzegam - robiłem to ponad rok temu, nie wiem, co za bzdury mogłem wtedy napisać w kodzie :P Ogólnie rozprzestrzenianie się ognia to akurat dość łatwa sprawa ;/ Tylko trzeba jakoś sztucznie kontrolować liczbę płomieni, coby nie obniżyć fpsów. Ed: Jak tak na to patrzę, to mam teraz ochotę to skończyć, bo kod nie jest wcale taki zły... :P Ed2: O, i porządny system kolizji mojego autorstwa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Trochę słabe to przemieszczanie się ognia. Tylko widać, że wieje wiatr :) Pozwolisz, że lukne na kod :)? Dorzucam screeny :) Pozar-Dużo ognia, dużo klatek Lasek-Spalony xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 zrób animacje szkieletową jak w zarazie albo bądź oryginalny i wymyśl swoją bo tak jak masz teraz to postać chyba została sparaliżowana niczym nie rusza i nie strzela z broni tylko ze środka siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 lolz? Strzela z broni jakbyś nie zauważył. A w ogóle ciekawe skąd masz takie przypuszczenia? Grałeś w nią? Bo wydaje mi się, że nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 nie grałem ale mam takie przypuszczenia a poza tym postać nie ma nóg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Więc jak nie grałeś to siedź cicho i powstrzymaj się od takich bezsensownych komentarzy <_<. Bo naboje wylatują z karabinu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIGLOAD Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Moim zdaniem gra zapowiada się dobrze. Podobają mi się sprite'y żołnierzy. Podobno pracujesz nad grafiką. Zrób tak aby była tego samego typu do wszystkiego. Cholernie mocno kontrastuje ze sobą widok wojaków, drzew i pojazdów. To na prawdę odpycha. Pomyśl o tym. Jednakże po tych modyfikacjach byłoby świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Znaczy grafika jest robiona przez grafika: PoxiPol więc on raczej będzie musiał to poprawić :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Dlaczego drzewa stoją zawszę w tej samym kierunku weź zrób różny kierunek i spróbuj coś z sinusy aby zrobić falowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Musisz poprawic taki bug... Bo gdy mnie uderza taki duzy nabój to nagle mam 0 HP I on nie pozwala mi chodzić xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Lol to jest beta, i nie da sie zginac :/ To nie jest demo. Sa bugi, i to nawet przez tworce zauwazone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Poxi, on nie mowi ze ginie :P, on mowi ze ma 0hp i ze chodzic nie moze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A no to zle zrozumialem. Sry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Bugi są oczywiście przeze mnie zauważone ale o jaki nabój ci chodzi? Ps. Nie ma co grać w tą betę bo jest przestarzała wsadzę może dziś wieczór nowszą wersję z możliwością podpalania drzew i rozwalania ścian :) EDIT: Mam dla was nową wersję bety Download Dla uprzyjemnienia gry dodałem 400 granatów, 40 apteczek i 40 rakiet do bazzoki :) W grze możecie niszczyć ściany (bazzoką lub granatem) lub podpalać rośliny. W Becie jest 3 misja, która może mieć oczywiście trochę bugów. STEROWANIE: W,A,S,D - Chodzenie G - granat 1,2,9 - bronie F - klawisz akcji (za niego pomocą można przeszukiwać niektóre szafki trzeba nacisnąć "F" i ponownie "F" żeby przeszukać szafkę) LPM - Strzał Q- użyj apteczki Ps. Jest to wersja na monitory panoramiczne (na normalne zrobię dopiero pełną wersje) więc ci co nie mają panoramy mogą mieć utrudnienie gdyż kursorem nie będzie się dało dojechać do końca dolnej i lewej krawędzi ekranu ale da się grać a chodzi mi tylko o to żebyście stwierdzili system palenia się roślin i rozwalania ścian (szczególnie) i wypatrywanie bugów :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 przepraszam za tamten post ale gra mi przerywa a pozatym poco robisz 2 wersje jak za pomocą kodu zrobisz fullscreen i dasz to w opcjach i to walnięcie bazuki robi za duży ogień zrób ruszające się drzewa.Ruszające drzewa masz w przykładzie psichixa "tds example " dasz go do kredków i już.I zoptymalizuj gre jeszcze raz powtarzam ona mi przerywa bardziej niż gta4 Słownik ort. mile widziany. Naucz się pisac, potem pisz. Warn +1! gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ile masz klatek i jakiego kompa oraz przy ilu wybuchach i pożarach ci się cieło? Bo ja mam radka 4850 to mam stałe 60 FPS przy 8 wybuchach już jest gorzej kiedy się rozwala ściany ;/ Ale zoptymalizuje, w sumie już zoptymalizowałem jest więcej o 4-8 klatek :) EDIT:Nowa ankietka :) Tamta została przegłosowana i demo zostanie wydane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Bardzo satysfakcjonujący efekt oddania strzału z bazooki. Nie nudzi się długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Okropnie dobrane dźwięki. Wyłączenie głośników od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Dźwięki może się jeszcze zmienią na razie to beta więc nic nie wiadomo :) A jak wydajność? Cieło się wam przy serii strzałów z bazzoki w ściany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się