OriPL Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 chcę zrobić na tym silniku poruszanie Ala Umbella2 : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...amp;hl=umbrella ale nie ma w tym silniku takiej funkcji jak: set_body_hspeed(); i nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić czy może ktoś wie jak to zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 To przekop mój przykład i znajdź ;) A poza tym jest taka funkcja ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 dobra 1 problem rozwiązałem ale mam drugi i to poważniejszy;/ jak testuje swoja grę to przez chwilkę gra działa pięknie 60/60 fps puszczam sobie klocuszki i piłeczki(dopiero się uczę wiec ....) i po chwili komputer staje mi dęba;/ 100% zawiechy xD num lock ani capslock nie działa xD i muszę zrobić reset czy może wiecie czego to przyczyna jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Ori: nie wiemy co masz na komputerze więc nie pomożemy :) BTw. czemu nazwałeś tak ten temat?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 a co mam wam powiedzieć co mam na kompie?? parę gier parę programów sterowniki i tyle xD Temat nazwałem tak bo temat mial dotyczyc GMP z rozszezeniem GEX(dodatek do GM 7.0) ale teraz robie na DLL i skryptach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się