ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 dziękuje wszyscy macie credits :thumbsup: POŁĄCZONO: a jak zrobić że po 10 sek go to next room ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 uzyc alarmu? np: alarm[0] = room_speed*10 w alarmie room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 nie chce działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 hmm zechce jesli masz wszystko w dobrym miejscu Co ci nie działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 no mam w objekcie mur bo on jest w każdym roomie mam alarm 0 i twój kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 W Create obiektu: alarm[0] = 10*room_speed utwórz alarm[0] i daj: room_goto_next() E: i poczekaj 10 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 W create daj moj kod a w alarmie room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 dzięki już działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Hunter: między alarm[0] = room_speed*10 a alarm[0] = 10*room_speed nie ma różnicy więc nie wiem po co to W create daj moj kod <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Hunter: między alarm[0] = room_speed*10 a alarm[0] = 10*room_speed nie ma różnicy więc nie wiem po co to CYTAT W create daj moj kod dry.gif Oo ? O co ci chodzi? czy ja napisałem ze jest jakaś roznica? Tak wiesz moze miałem mu powiedziec zeby ustawiał alarm w stepie wiesz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natuszka Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 odświeżam ;) mam podobny problem, aby przejście do następnego etapu było możliwe po zebraniu obiektu obj_s_bag. niestety tak się nie dzieje ;( w obj_charecter przy kolizji z obiektem bramki wyjścia: if (instance_number(obj_s_bag)=0){ if (room_next(room)!= -1){ room_goto_next() } else { highscore_add_current() highscore_show(-1) game_restart() } } czyżbym coś mi umknęło ;/ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Lepiej warunek room != room_last Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natuszka Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 tutaj raczej najwiekszy defekt lezy w okolicach (instance_number(obj_s_bag)=0) ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Ja to zawszę daję przy warunkach znak == z przyzwyczajenia, nie wiem czy to robi różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natuszka Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 niestety niet ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 if (room_next(room)!= -1){ A mi to nie pasuje, wlasciwie co to ma robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 GML if !instance_exists(obj_s_bag) { if (room != room_last) { room_goto_next() } else { highscore_add_current() highscore_show(-1) game_restart() } } może tak? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natuszka Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Kamilek IF istnieje następny room DO .. i ten fragment akurat działa ;-) Cekol nie poszło ;/ chyba trzeba będzie zapoznać się z globalnymi zm. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natuszka Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 errata - wszystko działa, obj_bag był rodzicem dla innych obj co niewatpliwie zmienialo liczebe obiektow ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się