Skocz do zawartości

Healthbar - Czemu 100 to full?


Rekomendowane odpowiedzi

jeśli masz zmienną health która jest od 0-200 i chcesz ją wyświetlać w healthbarze to poprostu wyświetlaj health/2

wtedy na 200 będzie max, na 100 będzie połowa paska. Proste.

Ogólny wzór to będzie chyba: health*100/max

 

Albo możesz też sobie napisać własną funkcje rysującą healthbar

 

EDIT: Kurde spóźniłem się :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (Create)
linelength=0

hpmax=/*maksymalna ilość życia.*/200

hp=/*aktualna ilość hp*/200

GML (DRAW)
draw_set_color(c_red)

draw_line(x,y-10,x+linelength,y-10)

if hp > hpmax

{

hp = hpmax

}

if hp < 0

{

hp = 0

}

GML (STEP)
linelength= hp / hpmax * sprite_width

 

No to masz na rysowanie linii nad bohaterem. Możesz pozmieniać :D Kolejną podam w edicie.

 

EDIT : Zobacz przykład

 

EDIT2: Special for you

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...