SharkyWTB Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 czy w grze FPP można zrobić skakanie?? jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Operujesz na osi z np. z+=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SharkyWTB Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Thx, ale co zrobic zeby potem sam opadl?? wiem ze zamiast + ma byc -, ale to w innym evencie?? A, i jeszcze jedno. Player podczas skakania robi to w 1 klatce, a ja chcem żeby to było "normalnie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Ustal (np w alarmie) po jakim czasie ma spadać czyli z ma się zmiejszac do wart. początkowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Można przecież skorzystać z gm'oiwej grawitacji lub jakiegoś dlla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SharkyWTB Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 uuhh ohh... Dział się nazywa "pytania początkujących" ,a ja chyba jestem jeszcze BARDZO początkujący... Grawitacji?? Dll?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No to skoro jesteś początkujący to nie bierz sie za 3D. To nie jest takie proste jak sie kazdemu wydaje, najpierw zrób kilka dobrych gier 2d i dopiero potem jak juz opanujesz gm'a bierz sie za 3d. I nie licz na to że od razu zrobisz wypasionego FPS'a, bo na to potrzeba chęci, wiedzy, i czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ... I wydajnego dll do 3d, gm dużo wielokątów nie pociągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SharkyWTB Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 eeehhh.... trening czyni mistrza... popróbuje bez skakania... EDIT: Już sobie poradziłem :D tylko jeszcze żeby to nie klatkowało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SharkyWTB Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nikt nie wie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Zajmij się czymś łatwiejszym, dobrze Ci radzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ale jezeli sie juz uparłeś to skorzystaj z silnika, szybko ci przejdzie jak zobaczysz kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 GML (Step) if( z <= 0 ) { z = 0; zspeed = 0; if( keyboard_check( vk_space ) ) zspeed = 3; } else zspeed -= 0.1; if( zspeed != 0 ) { z += zspeed; if( z < 0 ) z = 0; } Prosta grawitacja na z. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SharkyWTB Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi