Skocz do zawartości

PB.X Audio Module


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: PB.X Audio Module

 

Gatunek: DLL

 

Opis: Prosty DLL, który pozwala odtwarzać Ci formaty audio do jakich masz zainstalowane kodeki w systemie (można sobie też wideo odtworzyć, tak wyskoczy w nowym okienku).

 

Download: https://gmclan.org/up3370_3_pbx_audio.html

Rozmiar pliku: 240KB

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Bagno, The DSPack Project.

Screeny:

To dam screena pliku T_T

http://gamesforum.pl/image-psd1233735328l.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest do Game Makera czy cu ? Po cienko napisanej dokumentacji wnioskuje, że to raczej do projektów pisanych w językach wysokiego poziomu... więc gdzie jest plik nagłówkowy ? Przykład i obszerniejsza dokumentacja byłaby mile widziana :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest do Game Makera czy cu ? Po cienko napisanej dokumentacji wnioskuje, że to raczej do projektów pisanych w językach wysokiego poziomu... więc gdzie jest plik nagłówkowy ? Przykład i obszerniejsza dokumentacja byłaby mile widziana :P

 

To jest do gm'a.

Napiszę dokumentację wieczorem, tymczasem szkoła mnie czeka zaraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, ale mam pewne zastrzeżenia co do samej dokumentacji:

 

is reserved trademark

O ile wiem jest to płatna usługa (rejestrowanie znaku towarowego), więc co najwyżej powinno być tu copyright ;)

 

Load(FName: WideString; AutoPlay: Boolean);

LoadEx(FName: WideString; AutoPlay: Boolean);

Czyli czym się właściwie różnią te dwie funkcje?

 

I ostatnia rzecz: skoro moduł jest do GMa, to czemu brak przykładu z gotowymi skryptami, bądź chociaż samych skryptów do zaimportowania? Ponieważ jest to prosty w obsłudze DLL, to początkujący chętnie się nim zainteresują, co za tym idzie, powinieneś im ułatwić sprawę, bo rzadko który początkujący będzie w stanie sam napisać sobie skrypty obsługujące ten DLL :P

 

BTW. Co właściwie oznacza skrót "PB" w "PB Games Studios"?

 

EDIT: Skoro dll przyjmuje typy takie jak bool czy integer, to czy nie będzie konfliktu typów przy użyciu w GM? Jak ja robiłem DLL, to aby działał też w GM to musiałem robić dodatkowe funkcje pomostowe, aby nie było konfliktów z GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, ale mam pewne zastrzeżenia co do samej dokumentacji:

 

 

O ile wiem jest to płatna usługa (rejestrowanie znaku towarowego), więc co najwyżej powinno być tu copyright ;)

 

I ostatnia rzecz: skoro moduł jest do GMa, to czemu brak przykładu z gotowymi skryptami, bądź chociaż samych skryptów do zaimportowania? Ponieważ jest to prosty w obsłudze DLL, to początkujący chętnie się nim zainteresują, co za tym idzie, powinieneś im ułatwić sprawę, bo rzadko który początkujący będzie w stanie sam napisać sobie skrypty obsługujące ten DLL :P

 

BTW. Co właściwie oznacza skrót "PB" w "PB Games Studios"?

 

EDIT: Skoro dll przyjmuje typy takie jak bool czy integer, to czy nie będzie konfliktu typów przy użyciu w GM? Jak ja robiłem DLL, to aby działał też w GM to musiałem robić dodatkowe funkcje pomostowe, aby nie było konfliktów z GM.

Wiem, że jest płatna i aczkolwiek jestem na drodze do zarejestrowania :P

Dajcie mi czas do wieczoru na skrypty i dokumentację, szkoła :(

Co do skrótu "PB", już sam nie pamiętam, hehe. Ale ktoś sobie wymyślił bujdę, że to od mojego imienia i nazwiska. Obalam tą tezę tutaj i teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...