XxMichałxX Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Elo! Chciałbym zrobic gre z łucznikiem ktory strzela z luku. Juz mniejsza z łucznikiem (proscizna), ale jak zrobic tę strzałę? Nie wiem jak się do tego zabrać bo jeszcze nie robiłem gier z grawitacją. Nie wiem czy znacie, ale w necie jest taka gra: BowMaster. Chcę cos podobnego zrobic. oczywiscie z tym ze myszką przejedzie sie dalej i pokazuje sie napis jaka moc i jaki kierunek to sobie poradzę, tylko proszę Was o pomoc otóż nie wiem jak zrobić dla tej strzały siłę wyrzutu, i dopasować grawitację zeby jakotako realnie ta strzała leciała. Z tą siłą wyrzutu to bym chcial zrobic tak, ze np jesli dystans od myszki jest większy od 100 to strzala.sila=100 i create strzała siła wyrzutu = strzala.sila czy jakos tak.. cos w tym stylu Z gory thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 No to z tą siłą możesz zrobić na zmiennych ;] dystans określić że np. max 100. i ustawiasz speed strzały, maxymalny speed to 10, to jezeli zmienna=100; speed strzały równa się 10, jeżeli zmienna=40 speed strzały =4, i analogicznie do końca. Z grawitacją Ci nie pomoge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Powiem ci tyle że Bowmana łatwo się nie zrobi jeżeli chcesz aby miał taką samą postać z siłą z wiatrem itd. Moze Xenon by się nadał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 aha. czyli prędkość jest jako siła? im szybciej, tym wyzej poleci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Rzuć piłkę do góry leciutko, a rzuć piłkę z większą siłą do góry. Która wyżej poleci ?:) Odpowiedziałeś już na swoje pytanie. Ale poprzednicy mają rację, trudno jest zrobić z grawitacją, wiatrem etc. ;] ale takie podstawowy że wybór prędkości, kierunku i kąta bez wiatru i praw fizyki że szczała ciężka itd.nie powinno być aż tak trudno. Edit: Prędkość nadajesz poprzez siłę wyrzutu. W szkole fizyki nie ma ?:] I logiczne myślenie nie boli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Gravity ustaw na 0.29 a wiatr możesz uzyskać tanią metodą zmiany kierunku grawitacji na ukośny w dół. Jeśli zależy ci na realności to użyj xenona, ode lub gmphisics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się