Skocz do zawartości

Ornea Ski Jump 2009


Ch3mical

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Ornea Ski Jump 2009

 

Gatunek: Sportowe

 

Opis: Gra Ornea Ski Jump została początkowo wypuszczona jako gra na Turę 50. Była jednak niedopracowana, a wystawiając ją, sądziłem że nikt inny nie odda gry na czas :) Teraz Ornea powraca. Tym razem z lepszą grafiką, silnikiem i innymi szczegółami. W wersji DEMO do wyboru mamy skoki treningowe (praktytki) na dwóch skoczniach: K90 w Oberstdorfie i K120 w Zakopanem. W pełnej wersji gry będzie tryb kariery, nowe skocznie, a także sporo zmian w silniku gry. Grę robię w ramach przerwy od Syberian Assalut :] To tyle z "fabuły", teraz instrukcja skakania:

Najpierw naciskamy klawisz SPACJA aby odbić się od belki startowej.

Czekamy, aż nasz zawodnik dojedzie do końca skoczni, a gdy będzie już przy samiutkim koniuszku, naciskamy ENTER, aby wybić się od progu. Ważne, aby nie wybić się za późno, gdy zawodnik będzie już poza progiem, co obrazuje kontuzją.

W wersji DEMO nie ma momentu lądowania. Tzn. zawodnik samoczynnie wykonuje tę czynność. W pełnej wersji gry, oczywiście lądowanie będzie.

Gdy dojedziemy do końca i nasz zawodnik się zatrzyma, naciskamy SPACJA, aby ponownie oddać skok.

 

Moje rekordy skoczni:

Oberstdorf K90- 110 M

Zakopanem K120- 135M (raz udało mi się 140, ale wtedy jeszcze lądowanie było źle ustawione, dlatego nie zaliczyło mi skoku :] )

 

Download: Download- Nowa wersja!

Rozmiar pliku: 2,75 MB

 

Autorzy:

Programowanie: Ch3mical/pomógł Marek S.

Fabuła: Ch3mical

Grafika: Ch3mical

Muzyka: Brak

Screeny:

 

Skocznia w Oberstdorfie po wybiciu

ornea3.jpg

 

Zjazd po oddaniu skoku :)

ornea2.jpg

Menu główne gry

ornea1.jpg

 

 

 

Życzę miłej gry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@eltix:

Bo wybija się ENTEREM :)

 

Ale faktycznie coś z tym muszę zrobić, bo głupio to trochę wygląda. A cień, to prawdopodobnie będzie w pełnej wersji. Teraz dla samego cienia mi się nie chce przerabiać. No, chyba że będzie jakiś poważniejszy bug, to przy przeróbce zrobię też cień :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie to wygląda. Sam zjazd szczególnie. Powinien był płynny, a skoczek tak jakby "przeskakuje". Gdzie noty za styl? Masa błędów.

Najlepiej byłoby poprawić całą grafikę (w tym loading bar i tło menu).

Poza tym, wydaje mi się, że skoki oddawane są co 5 m. prawda? (100m, 105m, 110 itd...)

 

Masa poprawek i przeróbek przed Tobą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje zrezygnować z tej metody obliczenia odległości na jaką się skoczyło, co jest w grze bo więcej niż 135 nie skoczymy, to raz, po drugie wynik nie jest dokładny tylko liczony co 5m. Jeśli koniecznie ma to bazować na "checkpointach" to niech będzie ich kilka, następnie przy lądowaniu sprawdzane pomiędzy którymi punktami kontrolnymi wylądował skoczek, liczona wtedy jest odległość od gracza do tej najbliższej skoczni, z dwóch punktów + naliczane metry z długości pomiędzy wcześniejszymi punktami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sirluki:

Taaa... nie chciało mi się robić obiekta co 1 m to zrobiłem co 5 m :P

A co do płynności, to można trochę poprawić, ale idealnie nigdy nie będzie.

Loading bar jest taki na razie tylko dlatego, że mało zajmuje :P

A menu... na wyszukiwarce grafiki google mimo pozorów trudno jest znaleźć fajne tło, a rysować mi się nie chce (prawdopodobnie wynika to też z tego, że nie umiem rysować :P )

@PsichiX:

Ja tam wole robić odległość na tradycyjnych objectach :) Może by wyszło też tak jak ty mówisz, ale ja wolę robić na obiektach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzez kombinacje spajca-enter skoczyłem tak daleko że wypadłem poza plansze i nic mi nie nabiło bo dalej leciałem rotfl.

Zmień menu,ładowanie bo to wygląda słabo.

Na razie nie oceniam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OOO! Widzę że mamy nowy rekord :P Jak wyjdzie pełna wersja gry, to zrobię specjalną stronkę z rekordami danych skoczni :)

 

@LoseKK

Być może tak ci się wydaje dlatego, że w dsj3 są skocznie na których się skacze ponad 300m, a te K120 wydają się tam minimini. Tutaj jest w miarę normalnie (jeśli chodzi o wielkość skoczni w innych grach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiatr (wydaje mi sie) ze jest jeden
wschodni, zachodni, ... :)

 

A gra - no szczerze mówiąc bieda.

Animacji szkieletowej ni ma, żadnej kontroli w trakcie lotu, znikomy wpływ gracza na akcję, totalnie zrąbany system liczenia odległości skoku, ogólnie rzecz biorąc żenująca fizyka, a to jest właśnie w tego typu grach najważniejsze - nic więcej do oceny w tym demie nie mam.

 

Sory, ale mogę dać co najwyżej 4/10...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem nową wersję. A co do fizyki:

Prawdopodobnie zrobię coś w rodzaju kuleczki na górce, takie coś jak w skokach np. 2006 i 2007 i moment lądowania. W pełnej wersji będzie też płynniejsza animacja ruchu itp. tego dema nie sensu już bardziej przerabiać.

 

@Zapomniałem o czymś w podstawowej wersji. Mianowicie, o dodaniu Marka S. do credits :) Teraz już poprawione, Mareczku, też masz swój udział w grze xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grze jest Times New Roman 16 pogrubiony :) Możecie przerabiać jak już wiecie :D

 

Myślałem o zrobieniu czegoś w rodzaju, że gdy się skoczek wybije, to trzeba mychą w dół, tak jak w innych skokach :] I o przerobieniu sterowania na myszkę. Dzisiaj popołudniu może ukaże się jeszcze nowsza wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób, że jak skoczek leci w powietrzu to trzeba jak najszybciej naciskać SPACJE aby skoczek dalej poleciał a jak ma lądować to trzeba nacisnąć 2 razy spacje w odpowiednim momencie ale to tylko moje sugestie :)

Ps. Kiedy możemy się spodziewać pełnej wersji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób, że jak skoczek leci w powietrzu to trzeba jak najszybciej naciskać SPACJE aby skoczek dalej poleciał a jak ma lądować to trzeba nacisnąć 2 razy spacje
Apokalipsa...

 

Jeśli będziesz napieprzał w spację (co jest według mnie beznadziejnym pomysłem (jakby co - płynna kontrola ustawienie kąta gracza za pomocą myszki)), to jak rpogram będzie miał rozróżnić, czy chodzi o zwykłe nawalanie, czy może o podwójne wciśnięcie ;x ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...