Gunman Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Jeśli idę w lewym kierunku, a wciśnę CTRL, to strzelę pocisk w lewą stronę, a jak w prawą idę, to strzeli w prawo. Próbowałem niektórych skryptów: GML if dir=0; GML if sprite_index(spr_left); GML if sprite_exists(spr_left); Ale żaden nie działa :P Jak mam to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Spróbuj użyć opcji: direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Create pocisku: GML if oHero.sprite_index = spr_left direction = 180; else if oHero.sprite_index = spr_right direction = 0; speed = 10; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunman Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Nie dopisałem, to będzie rzucanie jak w Bomberman Hero (czyli, że jakby rzucił bombę z grawitacją). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Grawitacja: GML if place_free(x,y+1) {gravity = 0.5} else {gravity = 0} gravity_direction = 270 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunman Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Trochę mnie nie zrozumiałeś, zrobiłem grawitację, ale to nie jest ważne. Mi tu chodzi, że to będzie rzucanie bombą w odpowiednim kierunku, czyli, jeżeli idziesz w lewo, rzucasz bombę w lewo, jak w prawo idziesz, to rzucasz w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Lord Marcelot właśnie Ci to napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunman Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Nie wiem jak to wyjaśnić, ale to tak... eee... jest dziwne. Jeżeli obiekt koliduje ze ziemią, to ten obiekt się niszczy, a ja jak rzucę, to tak jakby się "ślizga", a później jak spadnie to wybucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 If direction=0 or hspeed>0 i=instance_create(x,y,bomba) i.hspeed=4 if direction=180 or hspeed<0 i=instance_create(x,y,bomba) i.hspeed=-4 możesz też ustawić vspeed bomby, żeby leciała po paraboli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunman Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Teraz to gra mi się wyłącza. Może ktoś mi na PW przesłać przykładzik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Dla przyszłość, zarzucaj błędem, który się wywala. ;s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się