LolikZabijaka Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Cześć mam problem, chcę zrobić akcje w której po kolizji ze specjalnym obiektem ziemia i podskoczeniem na nim tworzył się obiekt "ukryta skrzynia" zrobiłem taki kod : GML if keyboard_check_pressed(vk_up)and vspeed>1;{ instance_create(x+0,y+15,skrzynia1) } kod ma dziurę bo kiedy spadam na tą ziemię, obiekt skrzynia tworzy się a chcę żeby się tworzył tylko wtedy kiedy postać podskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 czyli : Jak stanie na tej ziemi bohater i podskoczy, pod jego nogami, jak jest w powietrzu ma się utworzyć skrzynia, na którą potem opadnie ? Bo trochę dziwnie wytłumaczone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 tak, chodzi o to, jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Curchack Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Dałeś sprawdzanie czy postać leci w dół, nie w górę xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Chyba tak:jeśli jest na tej ziemi, to ustaw jakąś zmienną na true, a w skakaniu jeśli ta zmienna ma true to utwórz skrzynię i zmień na false. To utworzenie skrzyni to po alarmie można dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się