Slax Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam mam problem. Mam kod: GML if y>=room_height { //KOD } I chcę zrobić że jeśli warunek : if y>=room_height się spełni, usuwa o_gracz, i tworzy go jak najbliżej o_save . Rozumiecie? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 x = zapisana_pozycja_x y = zapisana_pozycja_y albo instance_create( zapisana_pozycja_x , zapisana_pozycja_y , hero ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Dzięki wielkie! :] Temat do zamknięcia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi