Skocz do zawartości

gdzie blad?


MisieK-GM

Rekomendowane odpowiedzi

CHODZENIE:

 

GML
// poruszanie

image_angle=direction

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

 

 

 

if keyboard_check(ord('W'))

{

mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,2.5,true);

sprite_index=s_Ryan_idzie

}

else

{

sprite_index=s_Ryan

}

 

if keyboard_check(ord('W'))

if keyboard_check(vk_shift)

{

mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,1.5,true);

}

 

if keyboard_check(ord('S'))

{

mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,-1,true);

}

 

 

if keyboard_check(ord('A'))

{

o_Ryan.x+=lengthdir_x(3,direction+90);

o_Ryan.y+=lengthdir_y(3,direction+90);

}

 

if keyboard_check(ord('D'))

{

o_Ryan.x+=lengthdir_x(-3,direction+90);

o_Ryan.y+=lengthdir_y(-3,direction+90);

}

 

 

STRZELANIE:

 

GML
/////////////////////////////////////////////////

if (keyboard_check_pressed(ord('1'))) bron = 1;

if (keyboard_check_pressed(ord('2'))) bron = 2;

if (keyboard_check_pressed(ord('3'))) bron = 3;

if (keyboard_check_pressed(ord('4'))) bron = 4;

if (keyboard_check_pressed(ord('5'))) bron = 5;

 

 

/////////////////////////////////////////////////

 

 

if bron=1

{

sprite_index=s_Ryan_pistol

if keyboard_check(ord('W'))

{

sprite_index=s_Ryan_idzie

}

if mozna_strzelac=1

if mouse_check_button(mb_left)

{

instance_create(x,y,o_naboj);

mozna_strzelac=0

alarm[0]=0.7

speed=0

}

}

 

 

if bron=2

{

sprite_index=s_Ryan_uzi

if keyboard_check(ord('W'))

{

sprite_index=s_Ryan_idzie

}

if mozna_strzelac=1

if mouse_check_button(mb_left)

{

instance_create(x,y,o_naboj);

mozna_strzelac=0

alarm[1]=0.3

speed=0

}

}

 

if bron=3

{

sprite_index=s_Ryan_mp4

if keyboard_check(ord('W'))

{

sprite_index=s_Ryan_idzie

}

if mozna_strzelac=1

if mouse_check_button(mb_left)

{

instance_create(x,y,o_naboj);

mozna_strzelac=0

alarm[2]=0.3

speed=0

}

}

 

if bron=4

{

sprite_index=s_Ryan_mo

if keyboard_check(ord('W'))

{

sprite_index=s_Ryan_idzie

}

if mozna_strzelac=1

if mouse_check_button(mb_left)

{

speed=0

}

}

 

if bron=5

{

sprite_index=s_Ryan_bazooka

if keyboard_check(ord('W'))

{

sprite_index=s_Ryan_idzie

}

if mozna_strzelac=1

if mouse_check_button(mb_left)

{

instance_create(x,y,o_naboj);

mozna_strzelac=0

alarm[3]=0.9

speed=0

}

}

 

To moje kody na strzelanie i chodzenie.

 

1.Jak zmieniam bron na 1, lub inne to jak chce chodzic to nie ustawia sie sprite chodzenia tylko jego 1 klatka, czemu tak sie dzieje?

 

2. podczas strzelania tworzy mi tylko 1 pocisk, potem juz nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...