MisieK-GM Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 CHODZENIE: GML // poruszanie image_angle=direction direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) if keyboard_check(ord('W')) { mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,2.5,true); sprite_index=s_Ryan_idzie } else { sprite_index=s_Ryan } if keyboard_check(ord('W')) if keyboard_check(vk_shift) { mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,1.5,true); } if keyboard_check(ord('S')) { mp_potential_step(mouse_x,mouse_y,-1,true); } if keyboard_check(ord('A')) { o_Ryan.x+=lengthdir_x(3,direction+90); o_Ryan.y+=lengthdir_y(3,direction+90); } if keyboard_check(ord('D')) { o_Ryan.x+=lengthdir_x(-3,direction+90); o_Ryan.y+=lengthdir_y(-3,direction+90); } STRZELANIE: GML ///////////////////////////////////////////////// if (keyboard_check_pressed(ord('1'))) bron = 1; if (keyboard_check_pressed(ord('2'))) bron = 2; if (keyboard_check_pressed(ord('3'))) bron = 3; if (keyboard_check_pressed(ord('4'))) bron = 4; if (keyboard_check_pressed(ord('5'))) bron = 5; ///////////////////////////////////////////////// if bron=1 { sprite_index=s_Ryan_pistol if keyboard_check(ord('W')) { sprite_index=s_Ryan_idzie } if mozna_strzelac=1 if mouse_check_button(mb_left) { instance_create(x,y,o_naboj); mozna_strzelac=0 alarm[0]=0.7 speed=0 } } if bron=2 { sprite_index=s_Ryan_uzi if keyboard_check(ord('W')) { sprite_index=s_Ryan_idzie } if mozna_strzelac=1 if mouse_check_button(mb_left) { instance_create(x,y,o_naboj); mozna_strzelac=0 alarm[1]=0.3 speed=0 } } if bron=3 { sprite_index=s_Ryan_mp4 if keyboard_check(ord('W')) { sprite_index=s_Ryan_idzie } if mozna_strzelac=1 if mouse_check_button(mb_left) { instance_create(x,y,o_naboj); mozna_strzelac=0 alarm[2]=0.3 speed=0 } } if bron=4 { sprite_index=s_Ryan_mo if keyboard_check(ord('W')) { sprite_index=s_Ryan_idzie } if mozna_strzelac=1 if mouse_check_button(mb_left) { speed=0 } } if bron=5 { sprite_index=s_Ryan_bazooka if keyboard_check(ord('W')) { sprite_index=s_Ryan_idzie } if mozna_strzelac=1 if mouse_check_button(mb_left) { instance_create(x,y,o_naboj); mozna_strzelac=0 alarm[3]=0.9 speed=0 } } To moje kody na strzelanie i chodzenie. 1.Jak zmieniam bron na 1, lub inne to jak chce chodzic to nie ustawia sie sprite chodzenia tylko jego 1 klatka, czemu tak sie dzieje? 2. podczas strzelania tworzy mi tylko 1 pocisk, potem juz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 a co masz wpisane w alarmach? w ogole nie podoba mi sie ten kod. jak cos to bede edytowal po pierwsze alarm[0]=room_speed ustaw. albo jakas inna liczbe a nie 0.7. 30 to 1 sekunda (jesli room_speed masz 30). w alarm[0] mam nadzieje ze masz mozna_strzelac=1. tak ma byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 1. ustaw po każdym sprite_index GML image_speed=-1 2. musisz pokazać kod tego alarmu chociaż pewnie w tym alarmie jest a bynajmniej powinno być: mozna_strzelac=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 w alarm[0] mam nadzieje ze masz mozna_strzelac=1. tak ma byc. No jasne ze tak mam -_- po pierwsze alarm[0]=room_speed ustaw. Wiem wiem, zapomnailem o tym w ogole nie podoba mi sie ten kod. Czemu? O_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 a jakie masz sprity? oddzielnie chodzenie, oddzielnie stanie oddzielnie trzymanie broni? daj przyklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 przyklad? chyba zartujesz, mam stanie, chodzenie, i osobno sprity na strzelanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 alarm[1]=0.3:o to tak w ogóle można? najmniejszą jednostką dla alarmu jest 1 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 jednostką? raczej wartością zmienną. no na jedno wychodzi. czemu zartuje? nie chesz to nie, ale byloby latwiej edit: brakuje mi tu animacji s_Ryan_pistol_idzie - bedzie szedl z pistoletem po nacisnieciu W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zobacz, czy w stepie, czy alarmie jest instrukcja image_index=0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 brakuje mi tu animacji s_Ryan_pistol_idzie - bedzie szedl z pistoletem po nacisnieciu W Wiem ;), ale chce zeby bylo, gdy strzela to stoi A pocisk dalej tworzy tylko jeden, nawet gdy mam GML alarm[1]=room_speed*0.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się