Skocz do zawartości

mam plik D3D


Ra3l

Rekomendowane odpowiedzi

d3d_transform_set_identity();

d3d_transform_add_translation(x,y,0);

d3d_primitive_begin_texture(pr_trianglelist,-1);

d3d_vertex_normal_texture(-72.69,28.61,-2.61,-0.25,0.61,0.75,0,1);

...

...

...

d3d_vertex_normal_texture(-13.10,-24.67,-20.69,0.05,-0.95,0.31,0,1);

d3d_vertex_normal_texture(0.04,-23.01,-23.66,0.05,-0.95,0.31,0,1);

d3d_primitive_end();

d3d_transform_set_identity();

 

 

 

w tym pliku mam kikla tyisecy takich linijek, jak wczytać ten plik do gry?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do kocna dziala...

tz. jedno sie "importuje" drugie sie nie importuje..

nie wiem co jest grane.

Jak exportuje do d3d game maker 6.0 (jeden plik) nie dziala jak exportuje do d3d game maker 6.1(wiele plików) wydaje mi sie ze dziala ale tylko pierwsze bo jets niecaly model.

 

P.S.

 

teraz jeszcze zuwazylem ze pliki z mniejsza iloscia poly/vertex jakos sie laduja a te wieksze juz nie?!

Moze jest lepszy spoosb wgrywania modeli niz d3d?;]

jakies propozycje? prosze od razu z instrukcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba dam rade;] :) bo już skumałem o co chodzi... ;p tylko bede się musiał bawić z osiami, tz zeby nie stał np. na dachu:)

A z teksturkami to jeszcze was zapytam jak sam nic nie wskuram.

 

edit

 

mam problem;]

 

jezeli wstawiłem drugi objekt 3d to on jest na objekcie hero, i porusza sie jak on.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...