Ra3l Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_add_translation(x,y,0); d3d_primitive_begin_texture(pr_trianglelist,-1); d3d_vertex_normal_texture(-72.69,28.61,-2.61,-0.25,0.61,0.75,0,1); ... ... ... d3d_vertex_normal_texture(-13.10,-24.67,-20.69,0.05,-0.95,0.31,0,1); d3d_vertex_normal_texture(0.04,-23.01,-23.66,0.05,-0.95,0.31,0,1); d3d_primitive_end(); d3d_transform_set_identity(); w tym pliku mam kikla tyisecy takich linijek, jak wczytać ten plik do gry?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 jesli to są funkcje gm execute_file( 'plik.d3d' ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Nie do kocna dziala... tz. jedno sie "importuje" drugie sie nie importuje.. nie wiem co jest grane. Jak exportuje do d3d game maker 6.0 (jeden plik) nie dziala jak exportuje do d3d game maker 6.1(wiele plików) wydaje mi sie ze dziala ale tylko pierwsze bo jets niecaly model. P.S. teraz jeszcze zuwazylem ze pliki z mniejsza iloscia poly/vertex jakos sie laduja a te wieksze juz nie?! Moze jest lepszy spoosb wgrywania modeli niz d3d?;] jakies propozycje? prosze od razu z instrukcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 No właśnie GMowy system modeli jest całkiem fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Chyba dam rade;] :) bo już skumałem o co chodzi... ;p tylko bede się musiał bawić z osiami, tz zeby nie stał np. na dachu:) A z teksturkami to jeszcze was zapytam jak sam nic nie wskuram. edit mam problem;] jezeli wstawiłem drugi objekt 3d to on jest na objekcie hero, i porusza sie jak on. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się