cysior Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Witam mam problem z obiektem. Mianowicie chodzi o to ,ze on działa tylko jak się na niego wskoczy a nie można go aktywować dotykajac go. a tu link do pliku: http://hostuje.net/file.php?id=789ecf75badaf54370f21c6c2473397f Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Nie możesz dać na uploader? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 jeżeli jest zdezaktywowany to nie sprawdza kolizji ani nie wykonuje żadnych akcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Daj hero solid a odznacz solid znika1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Daj hero solid a odznacz solid znika1 Jeśli tak zrobię i naskoczę na obiekt to już nie mogę się ruszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 a już kminie :P spowodowane to jest: if place_free(x-4,y){x-=4} obiekt nie dochodzi bo miejsce jest zajęte i warunek nie jest spełniany xP daj w step znikajacego: GML if ( distance_to_object( hero ) < 2 ) { instance_destroy() instance_change( znika1 , 1 ) //cos tam jezszce i } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 a już kminie :P spowodowane to jest: if place_free(x-4,y){x-=4} obiekt nie dochodzi bo miejsce jest zajęte i warunek nie jest spełniany xP daj w step znikajacego: GMLif ( distance_to_object( hero ) < 2 ) { instance_destroy() instance_change( znika1 , 1 ) //cos tam jezszce i } Wielkie dzięki. Oczywiście dodam cie do credits Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się