gol350 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Mam objekt1 ,który chodzi i niszczy objekt2. Kiedy go zniszczy ,chcę zrobić tak , żeby na objekt1 spadł inny objekt ,który ma grawitację i uruchamia się po 2 sekundach od zniszczenia objektu2. Objekt 2 jest pod objektem z grawitacją. W "create" mam alarm ustawiony na dwie sekundy: alarm[0]=2*room_speed w "alarm[0]": if place_free(x,y+4) if alarm[0]=-1 {gravity_direction=270 gravity=0.1} else {gravity=0} I chcę jeszcze ,że jak alarm skończy odliczanie to,żeby wrócił do 2-uch sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 alarm[0]=2*room_speed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set18 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 W "create" mam alarm ustawiony na dwie sekundy: alarm[0]=2*room_speed może spróbuj ten alarm[0]=2*room_speed w "step" wrzucic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 y.. nie! bez sensu aby co step zapętlać alarm. Przez to nigdy nie zostanie wykonany. wrzuć to przy wykonaniu eventu alatm0. W ten sposób akcja będzie wykonywana co 2 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gol350 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 może spróbuj ten alarm[0]=2*room_speed w "step" wrzucic Wszystko dobrze sam sobie poradziłem. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się