staniki Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Szukam teamu do gry podanej poniżej. Więcej info o dołączeniu do teamu na końcu tematu. Tytuł: GROM Mini FPS Gatunek: Strzelanka multiplayer (taka jak Counter-Strike) Opis: A więc będzie to mini gra FPS przez neta, w której będziemy się w czuwać w jednostke polskiej jednostki specjalnej GROM. Dlaczego ma to być mini gra FPS? Z dwóch powodów : 1) Łatwiej będzie zrobić modele do takiej gry (tekstury nie muszą być dokładne, bo i tak nie będzie ich aż tak widać), 2) Końcowy efekt powinien wyglądać mniej więcej jak Counter-Strike w pomniejszeniu, czyli, że bez wychodzenia z gry możesz się posługiwać GG albo przeglądarką internetową :). Gra to nie będzie identyczna jak Counter Strike, to ma być coś w tym stylu :P. Nie zapominajy, że GROM trochę różni się od amerykańskich sił specjalnych :P. Ma być przede wszystkim inny ekwipunek, który będziesz dobierał przed misją, podział na zespoły Alfa, Bravo, Delta.. oraz wiele możliwości przejścia misji (a nie np. zabicie terrorystów lub rozbrojenie bomby). Autorzy: Programowanie: Ja itd. Fabuła: ... Grafika: ... Muzyka: ... Screeny: (ze względu, że to MINI fps, to daję zdjęcia w skali 1:1) Tu są screeny pierwszej mapki zrobionej na surowo. Mam jeszcze zrobiony model MP5 z rękami i prosty interface, których nie zdążyłem (szkoła :/) dzisiaj dodać, jutro to zrobię :). Szukam teamu, który by mi pomógł w dokończeniu owej gry. Potrzebuję danych osób: Programowanie Grafika 3D Grafika 2D Strona WWW Concept Art Legęda: ABC - ludzie niepotrzebni ale przydatni. ABC - ludzie potrzebni. ABC - ludzie bardzo potrzebni. Chętnych proszę do napisania w tym poście. Forum do rozmów na ten temat : tutaj (dla ludzi, którzy nie chcą tworzyć z nami gry, niektóre tematy są niewidoczne). Chętnych do wzięcia udziału w projekcie, dam do grupy "Twórcy" i odblokują wam się wszystkie fora i dyskusje :). Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 A nie dorzucił byś dema ? Bo chętnie bym zobaczył jak w to się gra, a po screenach ciężko cokolwiek powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Lipne to to, ściany cienkie jak papier, tekstury powalają jakością, dobrze ze chociaż skybox sie udał i platformy też są. ja sie na to nie pisze. btw. na niektóre tekstury w oddali czasem lepiej jest wyłączyć interpolacje liniową, to i brzydkie skazy od razu znikają. EDIT: to będzie sieciówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 5 Stycznia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Przy ostrzejszym strylaniu można będzie niechcący "X" przycisnąć, a przynajmniej zminimalizować gierę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Oryginalny rozmiar jest 640 na 480, tylko we view ustawiłem, żeby skalowało ekran na 0.5, więc jak coś można bez problemu zrobić 640 na 480, ale na pewno wtedy trzeba będzie zrobić dokładniejsze modele i tekstury. Może rzeczywiście powinienem zmienjszyć tekstury tych ścian, a pozatym nie mogą być cienkie jak papier, skoro są zrobione z boxa :P ale rzeczywiście słabo to widać demo dorzucę jak dorobię broń i interface ;p E: tak, sieciówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Zarzuć demko, ewentualnie na PW, jeśli jest toto coś warte mogę się zająć częścią online/stroną, bo coś ostatnio nie mam co ze sobą zrobić... Znaczy nie jako członek teamu, ale jako chwilowy pomocnik. I zapomnij o tym małym rozmiarze - toż to jest tak idiotyczny pomysł, że... ^_^ Ewentualnie, jeśli już chcesz zostawić tak mały rozmiar to daj chociaż antyaliasing. Ale przede wszystkim to pokaż silnik "w akcji", bo 3 słabe screeny hitu nie czynią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 I, jak już mówili poprzednicy, zmień graficzki ścian i tego pod ścianami (jakieś schody czy coś), to sie tak strasznie zlewa...wogóle bym wszystkie graficzki wymienił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ewentualnie, jeśli już chcesz zostawić tak mały rozmiar to daj chociaż antyaliasing. w OpenGLu (a przynajmniej tym co ma GM, chociaż wydaje mi się, że żadnym) nie ma czegoś takiego jak antyaliasing... myślę, że poprawi sprawę obniżenie wielkości tekstur, nie będą tak 'zpikselizowane', zrobię demko wersji 1/2 i 1/1 Ale przede wszystkim to pokaż silnik "w akcji", bo 3 słabe screeny hitu nie czynią... napisałem, że wrzuciłem surową mapkę i że wrzucę jeszcze demko wieczorem i parę nowych screenów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 napisałem, że wrzuciłem surową mapkę i że wrzucę jeszcze demko wieczorem i parę nowych screenów Już jest wieczór... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 W Sydney się dopiero budzą, a nie wiesz gdzie gostek mieszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 W Sydney się dopiero budzą, a nie wiesz gdzie gostek mieszka. To niedobrze...to zbudź się, powstań i zrób filmik :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 w OpenGLu (a przynajmniej tym co ma GM, chociaż wydaje mi się, że żadnym) nie ma czegoś takiego jak antyaliasing... GM nie korzysta z OpenGL, tylko z Direct3D (ogolem caly GM to zero multiplatformowosci), w dodatku z jego ubogiej czesci - taka mala dygresja ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 @PsichiX "kożysta"... :/ Jednak to co mowi PsichiX to prawda, ale powinno wystarczyc do takiego projektu. IMO bardzo fajny pomysl z ta gra. Grafika... hm... ma swoj styl liczy sie gameplay. Zobaczymy... licze na Wasz/Twoj sukces. Powodzenia. Edit: Od razu ladniej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 A nie lepiej zagrać sobie w normalnego CS'a :P.? W każdym razie zrób ten filmik bo chciałbym zobaczyć co portafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Tutaj jest link do dema: klik tylko proszę nie obrzucajcie mnie błotem za bardzo, bo i tak się z tym bardzo śpieszyłem ;) Nie miał być tam model AK tylko MP5, ale oczywiście miałem problemy z UV (problemy z Blenderem) więc na szybko zrobiłęm ten model podro Demo jest troszkę inne niż na zdjęciach ;p E: A i nie wieżcie, że antyterroryści tak wysoko skaczą ;p, system fizyki jest jeszcze do poprawy, robiony na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 6 Stycznia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Fajnie wygląda broń, jak spojrzymy w niebo. Kamera się przesuwa. Ogólnie wygląda znośnie, ale czemu nie da się strzelać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Oj sory, zapomniałem z pośpiechu zrobić strzelania :jezor: i zauważyłem, że przy kucaniu też broń ucieka do góry, wszystko poprawię i dam wersję poprawioną OMG! Zrobiłem też pół polskie pół angielskie menu xD :lol: :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Oj sory, zapomniałem z pośpiechu zrobić strzelania Niezły jesteś, najważniejsza część i nic... OMG! Zrobiłem też pół polskie pół angielskie menu xD :lol: :lol: Fajnie Zastrzeżenie: Patrząc w niebo czyli mychą cały czas do góry coraz wolniej celownik się rusza a w dół jest tak samo jak by tam była jakaś próżnia czy coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Poprawiam już te wszystkie rzeczy i może jeszcze dzisiaj dam demko v 1.1, jak się wyrobię :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Poprawiam już te wszystkie rzeczy i może jeszcze dzisiaj dam demko v 1.1, jak się wyrobię :) I jak z tym demem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Nie masz używać gotowej funkcji antyaliasingu, tylko napisać własną. I nie kłóć się, że się nie da, bo się da. Co do gry: Biedny system kolizji, jeszcze biedniejsze skoki, biedny system oświetlenia (co widać np. na broni), myszka jest za szybka, tekstury słabe, a na dodatek małe okno gry w akcji sprawdza się jeszcze gorzej, niż myślałem. Po prostu katastrofa. Daj opcję zmiany rozdzielczości gry... Na pocieszenie mam fakt, że widać, ze przygotowujesz się do projektu w miarę "porządnie" - może i nie wiesz zbyt dużo na temat 3D, ale zawsze jakiś plusik jest... :P Pracuj chociaż to to, co wypisałem (a cienie najlepiej wyłącz). :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Demo nie działa na Windows Serwer 2008 To tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zauważyem że da się przenikać przez drzewa oO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Nie masz używać gotowej funkcji antyaliasingu, tylko napisać własną. I nie kłóć się, że się nie da, bo się da. Tak jak jest to w 2d banalnie proste, tak w 3D wlasny antyaliasing sie nie zrobi analogicznie jak w 2D, a potrzeba sporo zachodu zeby bylo to dynamiczne, tak wiec w 3D jemu raczej nie da sie zrobic tego samemu i musi skorzystac z tego co oferuje GM niestety.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Nie masz używać gotowej funkcji antyaliasingu, tylko napisać własną. I nie kłóć się, że się nie da, bo się da. lol, nie powiedziałem, że się nie da czegoś takiego zrobić, bo skoro w DirectX coś takiego zrobili, to musi się dać. Powiedziałem, że nie ma czegoś takiego zrobionego w OpenGLu!! Co do drugiego demka, już jest prawie skończone ale mam dużo nauki i nie wiem ile mi zajmie skończenie (bo chcę już zrobić multiplayer) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nx Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 No może byś naprawił ten błąd ? Bo nie mogę przetestować <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniki Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 @Nakyls : sory, ale robię w starszej wersji GMa, która tworzy aplikacje nie działające na nowych windowsach Z oto demo wersja 1.1, nie zdążyłem zrobić multiplayer, ale : •poprawiłem system fizyki (jak znajdziecie błędy to mówcie, bo mogą tam być) •dodałem szczelanie :D •dodałem zmianę rozdzielczości(możliwe : 640x480 i 320x240) •poprawiłem troszkę grafikę :P •może coś jeszcze, a po prostu zapomniałem Tu demo: klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Powiedziałem, że nie ma czegoś takiego zrobionego w OpenGLu!! Wybacz ze jestem upierdliwy, ale: Czemu sie upierdziales na ten OpenGL, skoro sprawdzilem i gra nie uzywa ani kszty OGLa? Tam jest czysty GMowy DirectX, zero OpenGLa.. Btw. dla muru lepiej bedzie jak wlaczysz culling przy rysowaniu bo z dalszej odleglosci bedziesz mogl zobaczyc skazy w postaci przenikania tekstur, wynikajace z malej precyzji z-bufora (zeby ja zwiekszyc mozesz zmniejszyc Z-FAR w projekcji). ale ogolem gra nawet fajna moze sie okazac. PS. jak znajde jeszcze jakies bledy to dam znac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Jak się klika znajdź serwery to zmienia się wielkość okna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 •dodałem zmianę rozdzielczości(możliwe : 640x480 i 320x240)A do tego się czepię. Wiem, że w GM'ie jest z tym trochę zachodu, ale daj możliwość wyboru rozmiaru okna. Na upartego wystarczy nawet zrobić rm_setscreen, a dzięki niemu zmieniać rozmiary viewów/innnych ustawień gry dotycznących rozdzielczości typu hud etc. Co do gry: 1. System kolizji. 2. Skok 3. Myszka - pionowo jest wolna, poziomo szybka. 4. Jeśli spojrzy się maksymalnie w dół - sam zobacz 5. Strzały... Apokalipsa. Strzały dochodzą do celu po czasie kilku sekund, a czasami w ogóle nie dochodzą... OO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się