Mucco Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Mam pytanie. Tworzę pewny program (coś a'la wysyłanie avatara np. na mejla). ;D I mam mały problem... Czy w GM'ie jest możliwość zrobienia czegoś takiego, że po włączeniu programu plik znajdujący się na pulpicie o nazwie cosik.jpg zostanie wysłany na mejla bądź na jakiś serwer ftp (mój ;D), bądź jakimś innym sposobem byleby trafił do mnie, na mój dysk? Bardzo dziękuję za wszelką pomoc, gdyż bez niej mój projekt będzie musiał trafić do kosza, a wydaje mi się że mógłby komuś się przydać ;-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Ble, zacznijmy od tego, masz wersję pro? Jeżeli tak, to przeczytaj mój art o high - score online, ew sprawdz na wikipedii, co to hash i najlepiej md5. Pobierz implementację w GMie i możesz śmiało mieć taki kod: site = 'http://www.twojastrona.pl/index.html'; pass = 'epic'; hash = md5( site + pass ); execute_shell( site + '?image=' + sciezkadoobrazka + '&code=' + hash ); I na podstawie danych możesz już robić na stronie co chcesz.. Nie zapomnij sprawdzić poprawność hasha :) . Zresztą, w moim artykule jest wiele napisane o wysyłaniu danych w GET, teraz (tylko) kwestia tego, co ma być na stronie. Na stronie sprawdzasz, czy hash jest poprawny (zrozumiesz to, co napisałem, jeśli zrobiłeś to, co poleciłem ci w pierwszym zdaniu). Jeśli taka metoda wydaje ci się skomplikowana, użyj jakiegoś dlla do tego typu rzeczy ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 FTP? Czytasz to: http://www.w3.org/Protocols/rfc959/ i piszesz obsługę przez np. 39dll. Przez HTTP też się da, nie pamiętam tylko jak się budowało zapytanie. Z emaila bym zrezygnował. Równie dobrze możesz poszukać do tego dlla, pewnie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Nazwy DLL' trudno się domyślić - GMFTP... ;P Ale ja tak tylko dodam od siebie, iż stosowanie łączenia z serwerem FTP we własnej aplikacji zbudowanej na tym cudownym programie, jakim jest GM nie ma najmniejszego sensu - ktoś ci zdekomplikuje grę i już ma kod. A nie chcę tu nic podpowiadać, ale da się częściowo (sam kod, do tego można osobno dołączyć grafikę/soundy) zdekompilować pomimo zastosowania Snake'owego zabezpieczenia... Może i całego projektu by się tą techniką nie zabrało, ale znalezienie hasła do FTP to żaden problem... Pental: podobna sprawa co do dekompilacji. A tak w ogóle, stosuj SHA-1 :D Edit: Lol, napisałem "chcem" xd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 A nie chcę tu nic podpowiadać, ale da się częściowo (sam kod, do tego można osobno dołączyć grafikę/soundy) zdekompilować pomimo zastosowania Snake'owego zabezpieczenia... Może i całego projektu by się tą techniką nie zabrało, ale znalezienie hasła do FTP to żaden problem... Masz racje ale cię zaskoczę - HA! Playgate i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 @Crack: tylko PlayGate ma pewna wade - znow do najszybszych nie nalezy heh, a zeby nie mozliwe bylo wyciagniecie kodu z pliku trzeba by bylo samodzielnie czyms szyfrowac i dekodowac kod wiec do idealnych zabezpieczen tez nie nalezy. w sumie na kazdy sposob zdjecia ochrony da sie w koncu metode znalesc, to tylko kwestia czasu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się