Newman Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Tytuł: Operacja Xifyh Gatunek: Platformówka Opis: Armia Czerwonej Gwiazdy od wielu lat próbuje przejąć kontrolę nad światem. Specjalny agent Xifyh zostaje wysłany do głęboko zakorzenionej w dżungli bazy należącej do ACG. Misją Xifyha jest odkrycie jakie niecne plany pierwszy minister ACG ma wobec świata, i oczywiście powstrzymanie go. Zadanie nie jest jednak proste, ponieważ bazę którą Xifyh będzie infiltrował wróg dobrze zabezpieczył. Nie planuję komplikować tej gry za bardzo - (skakanie, strzelanie). Czyli to, co czyni takie proste platformówki dobrymi. Postaram się jednak stworzyć ten specyficzny klimat oraz spróbuję skonstruować ciekawe i oryginalne misje. Autorzy: Programowanie: Paweł (Newman) Naumowicz Fabuła: Paweł (Newman) Naumowicz Grafika: Paweł (Newman) Naumowicz Muzyka: muzyk poszukiwany Screeny: Ekran Tytułowy Mapa Pierwsza Misja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Nawet ciekawa fabuła i ładne screeny. Dam 4/5. Powodzenia w projekcie! A jeszcze mam pytanie ile będzie zajmowało około przejście gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Grafika rzeczywiście ma swój urok.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Wow! Grafika jest świetna, ma swój klimacik! :) Życzę powodzenia w tworzeniu, gdyż z chęcią bym w nią zagrał. PS: Witam na forum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Ostatnio zauważyłem że im grafika ma mniej kolorów, i jest mniejsza tym gra jest lepsza :D Przyznam ma swój urok 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Fabuła ciekawa, grafika takze, pozostaje tylko czekac na jakąś grywalną wersje gry. Hmm... chciałbym sie dowiedzec troche wiecej o fabule jesli to co napisałes to tylko ogolne wytyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 O, graficzki w moim ukochanym stylu. No i Ruskie. Jakby ci się nie chciało robić już grafik to wołaj mnie na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Na miłość boską, zrób coś z tym tytułem! Graficzki za to prezentują się całkiem przyjemnie. Liczę, że nie zepsujesz nic poza tytułem ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Gra prezentuje się bardziej niż przyzwoicie. Grafika ładne, nie przebajerowana. Fabuła możę i trochę oklepana ale to nic. ( To w sumie zależy od tego jaka jest konstrukcja leveli). Narazie 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newman Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 A jeszcze mam pytanie ile będzie zajmowało około przejście gry? -Ciężko to stwierdzić mając dopiero zobione jakieś 7-8% gry. "Operacja Xifyh" raczej nie będzie długa, składać będzie się z kilkunastu misji których przejście zajmuje troszkę czasu (będzie dużo skradania się). (...) chciałbym sie dowiedzec troche wiecej o fabule jesli to co napisałes to tylko ogolne wytyczne. -Fabuła będzie do schrupania dopiero gdy ukończę projekt :P Nie chcę zbyt wiele zdradzać. Jakby ci się nie chciało robić już grafik to wołaj mnie na PW. -Nigdy w życiu ^.- Akurat tworzenie grafiki sprawia mi najwięcej radości... szkoda, że nie mogę powiedzieć tego samego o silniku. Na miłość boską, zrób coś z tym tytułem! -W sumie nawet nad tym myślałem. Gra na początku miała nazywać się "Operacja Xifyh" i chyba przy tym zostanę. Projekt ma się dobrze. Cały czas pracuję nad AI przeciwników. Tworzę cały czas drugą misję - mapka gotowa, ale AI musi być zrobione abym mógł dalej ruszyć. Próbuję także skomponować jakieś klimatyczne nutki w "milky trackerze", ale jak na razie to samo badziewie wychodzi. Nie mam talentu do muzyki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Rzecz w tym, że największym zgrzytem w tytule jest właśnie ten xifyh. Kłopotliwy w wymowie i jeszcze trudniejszy do spamiętania. Nadal średnio, ale dużo lepiej by było, gdybyś go odwrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się