Syliush Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Macie może jakiegoś linka do kursu Irrlichta??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 W jakim jezyku (programowania ofc)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Irrlicht Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Irrlicht to silnik / biblioteka a nie jezyk programowania... EDIT: przyznaj sie - niedawno uslyszales o Irrlichtcie, byc moze sciagnales te biblioteke, ale nie zaznajomiles sie z tym czym to jest dokladnie i wogole czym sie to zajmuje? Jak tak to radze poczytac wiecej, bo dostajac kursy nie zrozumiesz nic, jesli nie bedziesz wiedzial nic o bibliotece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Przyznaje racje bo niedawno skończyłem kurs programowania w C++ i chciałem wziąć się za grafikę 3d i wtedy znalazłem jakiegoś Irrlicht. A co ty byś mi polecił na programowanie grafiki w 3d??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 najpierw powiedz, czy w tym kursie miales programowanie obiektowe, oraz obsluge okna (tworzenie okna i obsluge komunikatow) i czy nauczyles sie z tego korzystac? Bo jesli to byla tylko konsola i znikoma obiektowosc to zostalo Ci jeszcze to co wymienilem sie nauczyc. A skoro grafika 3d dla poczatkujacego to polecam Irrlicht (bo prosty) a potem dopiero Ogre :) Zawsze mozesz sprobowac samemu napisac silnik graficzny (ale to juz wyzsza szkola jazdy) w bibliotece DirectX (obiektowy, lecz tylko na platformy windowsowe) czy OpenGL (multiplatformowy, podobno latwiejszy niz DX ale brak obiektowosci (mi to daje pelna swobode dzialania, ale ma pewne ogranniczenia jakimi sa rozszerzenia - nie wszystkie karty obsluguja wszystkie rozszerzenia, poniewaz OGL nie ma jako tako jednolitego standardu, poza tym technologicznie jest 7 lat do tylu od DX) wiec jak chcesz by dzialalo na wszystkich PCtach (Windowsowych) nie zaleznie od karty to bierz DX). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Irrlicht ma na swojej stronie dużo przykłądów i tutoriali (oczywiścia ang.), na forum irrlichta doświadczeni wymiatacze też raczej ci pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 http://irrlicht.sourceforge.net/ Wszystko czego potrzeba do nauki korzystania z tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja też ściągnąłem Irrlicht, ale po rozpakowaniu okazało się że w środku nie ma żadnej instalki tylko same obrazki.Jak z niego korzystać? Pisać w notatniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 nie, w visual c++, code::block, dev c++ itd :) chociaż w notatniku też można, a później skompilować ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja też ściągnąłem Irrlicht, ale po rozpakowaniu okazało się że w środku nie ma żadnej instalki tylko same obrazki.Jak z niego korzystać? Pisać w notatniku? Skoro nie wiesz takiej rzeczy, to radzę Ci się wogóle za to nie brać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja też ściągnąłem Irrlicht, ale po rozpakowaniu okazało się że w środku nie ma żadnej instalki tylko same obrazki.Jak z niego korzystać? Pisać w notatniku? polecam http://www.gamedev.pl/tutorials.php?x=category&id=18 po polsku i darmowy ( z postu zakładam że nie znasz c++). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Widać ze nic nie umie z programowania:) wielki programista który nigdy nie spotkał kompilatora. Polecam zapoznanie sie z obsługa kompilatora, oraz językami programowania.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 chcę uczyć się C++ i zrobić jakąś grę w 3d ,dlatego ściągnąłem Irrlicht ale nie wiedziałem gdzie wpisywać kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 najpierw dowiedz się co to kompilator potem spróbuj się nauczyć podstaw c+. Pisanie gier niestety nie polega na funkcji CreateGame(char* typ_gry, int ilość_wymiarów, bool czy_ma_być_grą_roku, float średnia_ocen_w_internecie); Zacznij od prostych programów konsolowych, jak chcesz stworzyć gierkę 3D w 5 minut poszukaj programu the 3D gamemaker ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 temat zayebiscie stary, a Wy dalej posuwacie tego nieboszczyka, nekrofile. Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi